Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
YENİ ADRESİMİZ Fullhdfilmizlesene.net OLMUŞTUR.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.net
Yeni Filmler : 2019 film izle
Yeni Filmler : 2018 film izle
Tron efsanesi - TRON Legacy
Puanla :
8.8/10 1315

Yönetmen: Joseph Kosinski Senaryo:Edward Kitsis, Richard Jefferies, Lee Sternthal, Adam Horowitz, Brian Klugman, Steven Lisberger Yapımcı:Jeffrey Silver, Bruce Franklin, Julien Lemaitre, Steve Gaub, Bonnie Franklin, Steven Lisberger, Justis Greene, Donald Kushner, Sean Bailey, Brigham Taylor
Görüntü Yönetmeni: Claudio Miranda Müzik:Daft Punk
Süre: 33 dk
Gösterim Tarihi: 28 Ocak 2011 (Türkiye)
Oyuncular: Michael Sheen, John Hurt, Jeff Bridges, Olivia Wilde, Garrett Hedlund, James Frain, Beau Garrett, Serinda Swan, Brandon Jay Mclaren, Daft Punk, Yaya Dacosta, Amy Esterle, Thomas Bangalter, Bruce Boxleitner, Elizabeth Mathis, Guy-manuel De Homem-christo, Michael Teigen, Owen Best, Steven Lisberger, Tony Besson

TRON LEGACY daha önce beyaz perdede gördüklerimizin hiçbirine benzemeyen bir dijital dünyada kurulmuş bir 3D ileri teknoloji macerası. Sam Flynn (GARRETT HEDLUND), Kevin Flynn’in 27 yaşındaki teknoloji meraklısı oğlu (JEFF BRIDGES), babasının ortadan kayboluşunu araştırır ve kendini babasının 25 yıldır yaşadığı Tron’un dijital dünyasında bulur. Kevin’in sadık sırdaşı Quorra’yla birlikte (OLIVIA WILDE), baba ve oğul çok fazla gelişmiş ve son derece tehlikeli bir hale gelen, görsel açıdan dudak uçuklatan sanal alemde bir ölüm kalım yolculuğuna çıkarlar.

Tron efsanesi izle ,Tron efsanesi full hd izle ,Tron efsanesi filmini izle ,Tron efsanesi film izle ,Tron efsanesi indirmeden izle ,Tron efsanesi filmi izle,Tron efsanesi türkçe düblaj izle,Tron efsanesi türkçe Altyazılı izle,Tron efsanesi direk izle,Tron efsanesi seyret izle ,Tron efsanesi tek part izle, Tron efsanesi hd izle

Not: 1080p Bluray Sürüme Güncellendi!!!

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
yasom

Bu filme laf edenler anlamak zor keşke 2. Side çıksa efsane film

0
görüncek adan

Filmi çok önceden izlemiştim ilk çıktığı zamanlarda ama tekrar izledim bence güzel ama yazılım oyun yapımı v.S. Bilmek yerine gözlerini kapatın ve kendinize bir dünya yaratın canlıların özellikleri ortamlar falan tamamen sizin düşlediğiniz gibi olsun heh işte o zaman anlarsınız bu filmi. Ben yine aynı heyecanla izledim. Hayal gücünüz sınırlı ise bence filmi beğenmeyeceksiniz.

0
HaSan

Film bilim kurgunun içinden geçmiş resmen o yıllara bakarak böyle sahneler olağanüstü filme berbat bir şeye yaramaz vakit kaybı diyenler gitsin pepe izlesin Son saniye sine kadar gözünüzü alamayacaksiniz mükemmel bir baş yapıt

1
Muhammed

Abiciğim bilim kurgu denilince aklınıza ne geliyor bilmiyorum. Ancak tahminimce Matrix her kesimin aklına gelir. Bu filmi matrix ile kıyaslayan ahmak, matrix bir baş yapıttır. Hiç bir filmi kıyaslayamazsın onunla. Matrix ile kıyaslayıp izlersen zevk almazsın, normalin üstünde olan bir film. 18-35 yaş arası için iyidir iyi.

-2
Bok

Dunyanin en boktan filmi yarisina kadar dayanamadim

-10
Vedat533

Filmin konusu 10/7 Senaryo 10/3 oyunculuk 10/5 totalde 10/5 sonuçta bir bilim kurgu filmi ama gördüğüm en vasat senaryolardan hiçbir şekilde kendinizi filme bağlayamıyorsunuz matrix gibi bir yapımın 8.7 aldığı bir mecrada bu filme 4 vermek bike gönlü bolluluk olur.Filmin konusu güzel olsada senaryo çok yavan kalıyor diyaloglar çok yapay beyininizin büyük bir bölümünü dinlenme moduna alarak rahatlıkla izleyebilirsiniz.En göze çarpan başarısı grafikler olmuş zaten bu filimde en çok yorulan animasyon ekibidir emin olun

0
pirlo

Yıllar evvel sinemasına gitmiştim.Tekrar izledim.
Ateş gibi kızıda getirdi ya :d helal reyize.

3
E30cuuu

Çok güzeldi nasıl olurda izlememisim buzamana kadar. Tşkler admin emeğinize sağlık

2
NURDAN

Güzel film vakit kaybı değil

5
SciFi

Beyinsiz ergenler, "was mas has hus das dus köfte döner" diye ortalıkta dolanan mal alamancılar, 1990 ve sonrası doğan sivilceli veletler izlemesin. Zaten anlamazsınız. Pepe ve yerli dizilere devam.

13
hls sln

Izlenebilir, iyi anlamak lazım yoksa birşey ifade etmeyebilir

6
ali veli

Arada bir izlediğim filmlerden biri. Gerçekten mükemmel film

-1
Ömer

Film cok guzel hatta tron adli bir program var o uzdu ona ne oldu bilinmiyo

0
DOĞRUCU

Tarihi boyunca bilim kurguda çığır açmış bir film budur ben defalarca izledim ve sıkılmadan tekrar izlerim konu efekt olarak günümüzün filmlerinin yüzde doksanından iyi tavsiye ederim kötü diyenlerin kör beyinsiz olduğunu bilin cidden kaçırmayın

0
böcük

Hep Spoiler içeren alan! winzip yüzünden ayaklandı bu programlar, çok başına buyruk

0
murat

6 puanlık, vasat bir film

0
Burak

2010 yapımı olmasına rağmen bu kadar güzel efektler mi dersin harika on numara bi film
En hızlı admin bu arada
Filmler için teşekkürler

1
kamil

@ramazan 8 yıl önce ölenler olmuş mudur demiş. Diyelim öldü adam bi daha şimdi nasıl yorum yasın :))))

0
private design

Devamı gelir bence efsane bir film ya hele teknolojiyi cok sevınce :d inş devamı gelırrr

4
kurt

Güzel film

3
Ali ReZa

Öncelikle filme vasat diyenler beyinsizler. 2010 yılına göre ki günümüze göre de bence öyle, görsel olarak şahane. Efektler muhteşem. Konu için hayalperest demişler gerizekalılar bilim kurgu ne demek bilmiyorlar :d izleyin 10 kere izledim halen izliyorum.

11
Cem

Ramazancım ölüler diğer taraftan mail atınca biraz geç geliyor kusura bakmasın dediler saygılar ..

8
Burkay ocak

Bu film her izlenişte nasıl aynı etkiyi verebilir hayret ediyorum disney bu filmi rafa kaldırmakla hata etti bana kalırsı bu film başyapıt.

3
hasan

Film yapıldıgı döneme göre oldukça iyi efektlere sahip yapılmış. Zamanınız varsa izlenebilir. Bilim kurgu da adamlar neredeyse bir üst seviyeye cıkmıs :)

2
Murat

Kesinlikle mükemmel bir öngörü teori, bilim kurguda yeni kan diyebilirim.

0
Ramazan

Bu filme 8 yıl önce yorum yapan arkadaşlar olmuş. Acaba bu yorum yapanlardan hayatını kaybedenler oldu mu ?

9
Bilim

Neden parcali acamiyoruz.valla film izleyemez olduk.emekleriniz icin ayrica tesekkur ederim

0
SÜPER

Görsel şölen yaşadım adeta.
Vizyonlu adamlarmış.
Her şeyi iyi planlamışlar.
Beni doyurdu.

ızleyin derim.

2
kübra

Bilimkurgu anladıkta bu kadar hayalperest olunmaz ya

-7
umut

Yeni siteniz hayırlı olsun admin.

3
SELOCAN

Film güzel site desen muhteşem. Emeğinize sağlık

7
Serkan

Çok fazla hayalperest bi film

0
Konuk

Güzel film arkadaşlar tavsiye edilir.

Admin! Mel gibson komplo teorisi sitede yok!
Volkan ateş akyılmaz dublajlı olursa çok sevinirim :)
diğer dublajlı olanda sesi çocuk gibi çıkıyor :)

4
aşkın

Haaaaaaaaarika bir site bayılıyorum... başka site tanımammmmmmm.

14
mesutgsgs

Yıl 2017 halen izliyorum muthisti

20
ful filim

Süper filim izlemenizi tercih ederiz:)

13
Mert

Çok süper bir film o kız varya öldürdü beni resmen

30
raksu

Mukemmeldi. Site yöneticilerine çok teşekkür ediyorum. uzun zamandır izlediğim en iyi filmlerden biriydi.

75
ecem

Harika bir flimdi müthiş ötesi bir şey çok beğendim..mutlaka izleyin :)

23
ısık baki

İdare eder sıkılmadan izlene bilir.

5
fatih

Son sahne bitirdi beni ::(

30
seçkin kaygın

Çok güzel bir filim

4
memkooo

İyimiş film

7
hayalet

Harbiden mükenmel olmus değişik bir film kurgu

13
hayalet

Harbi süper olmus film

4
volkan

gerçekten süper bir film

9
sinem

müthiş bir film sonu çok duygusal :(

14
CANAVARİ

değişik ilginç flim iş yapar

4
YARALI ŞİŞMAN

fena DEGİL..

6
nanomech

muhteşem b,r filim

11
Demir Demirel

Çook güzel ve disk savaşları ve motorlar harika olmuş

30
Tron

bence bu film in sonu çok üzücü

3
ferhat

klasik amerikan filmleri gibi ama efektler ve ışıklandırma harika ben beğendim oldukça güzel

5
Flip Flop

filmin sonunda kıza ' sana bişy gsterecm diyo ' qaribim nerdesn bilsn o konuları tabi :D

12
baran

10. izleyişim ma hç sıkılmadım

10
çağatay ulusoy

ben bir dizi ünlüsü olarak ben şahsen bu cinemayı beğendim herkesede tavsiye aderim bir oyuncu olarak

6
ali erden

BİLİNEN EN İYİ FİLMLER BU FİLM GİBİ İYİDİR KESİNLİKLE HEPSİNİN FRAGMANLARINA BAKIN HEPSİNİ SEVECEKSİNİZ

1: terminatör
2: blade
3: van helsing
4: karanlıklar ülkesi
5: alaca karanlık
6: iron man
7: xman
8: ben robot
9: ilk yenilmez kaptan amerika
10: matrix
11: avatar
12: son hava bükücü
13: hulk
14: yenilmezler
15: örümcek adam
16: ben robot
17: batman
18: süpermen dönüyor
19: tron efsanesi
20: transformers

54
serkan

güzel ama biraz karışık

8
İSMAİL

on numara film çok güzel :D

25
kerim528

valla 10 nomara bi film

11
batuhanxb

2 de bir donuo denen kişiler bilgisayırınızın dan dikliyine gore ben bi açıyom hop doluoo

3
bay zalim

oon numara bi film muhteşem

43
mstf

mükemmel bir film...tek kelimeyle

22
valehş85

harika bi film beyendim

41
Bartu.

Şu motsikleti oluşturmak için kulanılan sopa gibi şeyi ilkin ışın kılıcı falan zannettim Star Wars'taki gibi :D

65
serdar_58

klu yu gerçek bir oyuncu değil robot veya animasyon kullanmışlar

6
koti

harika film

76
gunesboz

Güzel bir bilim kurgu .Maceral dolu.Mutlaka izlenmeli.

187
Utkan Deveci

Kesintisiz diyo ama ikide bir kesiliyo

63
cnytmrc

görsellik açısından fena deil ama film bence vasat ....

4