Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
DEĞERLİ FULLHDFİLMİZLESENE AİLESİ,
YENİ ADRESİMİZ Fullhdfilmizlesene.net OLMUŞTUR.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.net
Yeni Filmler : 2018 film izle
Yeni Filmler : 2017 film izle

Yargıç - Dredd

  • 2012
  • 24363
  • HD
Yargıç - Dredd
Puanla :
9.2/10 421

Dünyaynın atom çagına girdigi derin karanlık gelecekte şehir merkezleri yok olmuş.insanlar yüzbinlerce kişinin oldugu kamplarda yaşamaya başlamıştır.suça karşı hiç tahamülleri olmayan polis güçleri şuçlu potansiyeli gördükleri her insanı acımasızca cezalandıraktadır.polis artık hem savcı,hem hakim,hemde yargıçtır..bu yargıçların en namlısı ise Dredd dir...Baş yargıçtan bir gün dredd e önemli bir görev verilir...cassandra isminde yeni bir yargıç staj için göreve çıkarılar...dredd ve cassandra dönenemin en güçlü çetelerinden ma-ma nın yönettigi Peach Trees binaındaki bir cinayeti araştırmaya giderler.fakat 200 katlı her yanının çete üyeleriyle kaynadıgı binadan canlı çıkak mümkün degildir.

Not: 1080p Bluray Sürüme Güncellendi!!!

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
Serhtdeniz

Aksiyon bol keseden var en az 3 gündür film arıyorum bir türlü bulamamıştım büütün güzel filmleri izlediğimi sanıyordum bu gözden kaçmış :)

0
anderson

Film güzel adamın yüzünü göreydik daha iyi olurdu :) gördüğümüz kraliçeyi de burda kraliçe olarak görmek ayrı bir güzellik.

0
KEM

Güzel film. Sıkılmadan izlenebilir...

2
RoDi47

Harika eline saglik admin

2
Ay

Super bir filim kesinlikle izlenmeli

1
aliço

Cok akıcıydı ve guzeldi süpper

2
Brs

Güzel bi filmdi tavsiye edilir aksiyon bilim kurgu bir arada

1
Nurullah55

Güzel film di. Şu adamın tipini çok merak ettim ya.

4
yasin

Guzel bir film tavsiye ederim

2
nicksiz

Oyunu gibi filmide guzel ah eski gunler ps2de jugde dredd takilirdik

2
Film TT

Yalnız adamın söylediği söz efsana '' burada kanun benim''

3
ANGELORD

Aksiyona doyum olmamış resmen. Efsane

2
Eck

Efsane bir film

2
Berk

Sizde her filme super diyorsunuz.

2
Emre

Bıraksaydın bide. Film fena değil

2
Kaan D.

Bir uzak doğu filminden araklanmış. Senaryo benzer. Bina ve mafya. Game of thrones kraliçesi burada ma ma.

0
mert

Görüntü süt gibi, filmde güzel sağol admin

2
Trc44

Film gayet iyiydi hic sıkılmadan soluksuz izleyebileceğiniz bir film olmuş.

2
filimkolik

Efsane çılgın

1
buraqu

İzlenebilir akıcı bir film

-1
İlkbal

Güzel film. İzlenilebilir.

1
mersınlıe

Abı cok ıyı ya

2
Pqyraz

Film in 2 si çıkarsa izlicem çok güzell lan woaw bro

2
martalos

Fılm efsane beyler tereddüt etmeden ızleyebılırsiniz

3
Faruk25

Aksiyon sahneleri bol birazda bilim kurgu ile güzel bir film olmuş.vaktinizi harcamaya değer bir film.
Siteye gelince uzun yıllardır sitenizden film izliyorum sitenin reklamsiz olmasi donma yaşanmaması ve yeni film çikdiginda kısa sürede yayınlanması siteyi vazgeçilmez yapıyor.Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

19
Öner

Fena değil . Ama basit bir konu anlatımı var !

3
Güzel Bir Film

Izleyin, izlettirin. Bu dünya hepimizin

1
eneseraslan577

Fena değil izlemeye değer bir film

0
ADMİN34

Filmi hiç tereddütsüz izleyebilirsiniz

1
B Iri

Madman a en yakin film. bomba niye patlamadi anlamadım

-1
U.H.GÖKHİSAR

Film çok güzel. Adamın yüzünü de bir görebilseydik en azından daha iyi olurdu. ızlemek isteyenlere öneririm. Sıkılmadan izleyebilirler. Aksiyon sahneleri çok.

2
wolverine2172

Sıkılmadan izleyebilirsiniz çok güzeldi.. Yargıç yüzünü merak edenler karl urban :-)

1
YASİN

Filmin fragmanı kotü diye izlemicektim yorumlardaki güzel diyen arkadaşlar eyvallah cidden güzel fim

5
Çakır bey

Flim güzel ama adam bi. Kaskını çıkartsa iyi olurdu arada

6
sedat

Çok güzeldi beyendim

2
tugay

Illar sonra tekrar ızlemek güzel oldu

2
Cömert

Güzel film izlenir, ama Sylvester Stallone olsaydı daha bi güzel olurdu sanki. O olmadığından olsa gerek kahramanımızın yüzünü hiç göremedik.

0
kırmızısakal

Harika bir film sıkılmadan izlenecek hoş vakit gecirilecek bir film

1
alim

Super otesi yokkk. ıkinci bolumu olsa cok daha iyi olur

0
evolve

Çok güzel bir filim birilerinin son durum 10/8

0
izleyici

Imdb puanı bu film için oldukça fazla. Bence sıradan bir film. Klasik 5. Sınıf amerikan filminin ötesine geçememiş.

1
murat

bilim kurgu sevenlerin kaçırmaması gereken bir film. İMDB PUANI 10/8.5 olmayı hakediyor.

5
YILDIRIM

Güzel bir bilim kurgu fazla abartılmamış güzel olmuş sıkılmadan izleyeceğinize emiğnim.

16
kAmiltrAş

sürükleyici farklı bir seri 10/7

4
vefalıı dostt

müthiş filimdi tavsıye izleyinnn

13
Oğulcan

bu filmi ilk önce tereddütüm vardı güzel mi değil mi diye ama sonradan hadi izleyim dedim izlediğime hiç pişman değilim süper bi film yapmışlar herkese tavsiye ederim.Zamanınız boşa gitmez.

0
zand

Bu filmi kacırmıcaksın fena!

8
sedat

güzel ama sanki birseyler eksik gibi...


1
sedat

limit yokun tam zıddı film efektler harika ama yargıçı oynayan adam rolüne adapte olamamiş

8
elkudos

çok sürükleyici izlemenizi öneririm.

1
gss21

süperrrrrrrrr sdfsdf

2
sader

çok güzel teşekkürler admin

1
dogukanhbo

İzlenilebilir ve aslağa zaman kaybı olmayan bir film. Tavsiye ederim .Ve adminlerede çok teşekkür ediyorum bu emeklerinden dolayı iyi ki varsınız.

0
majesteleri23

guzel film. biraz play station savas oyunlari gibi

1
Ahmet Vural

gerçekten harika bir film kesinlikle izlenmesini tavsiye ederim.Bu yargıç dredd'e bittim ya adam hiç taviz vermiyo zaten yüzündede o ifade var :) kaçırmayın derim.

12
emrecxn

film baştan sona aksiyon bence başarılı!!!

11
dredd

yok böyle bir film 10 10 hak eden bir yapıt banbaşka bi aksiyon bilimkurgu filmi bidaha bidaha ve bidahada izlenecek bir filim

2
earthen

Hep aynı hikaye vasat

2
wolfsea

İzlenebilir güzel bir film

9
Niyazi

Gerçekten harika film arkadaşlar . 1 saniye sıkılmadım yaa 1 saniye bile tereddut etmeyin açın izleyin .

0
BodyBuilder

Sürükleyicimi o tartışılır ama kendini izlettiriyo degişik ve yaratıcı birkonusu var..

1
yozgatli66

bilim kurgu filmlerini sevenler icin kacirilmaz bir film

8
cınnnn

Bu siteyi seviyorum başarılı,kaliteli film güzel

0
mahir

ben bu filmi daha önce de başka sitelerde görmüştüm, ama ne yalam söyliyim bu site bir başka seyredesim geldi resmen :) Çok teşekkürler admin emeğinize sağlık :)

1
kriptox35

efekler ,aksiyon , konu oldukça sürükleyici... kask dışında:)

1
joker34

Film gerçekten güzel ve sürükleyici

9
MrLonely

İzlemeye değer , harika bir aksiyon filmi.Her sahnesi süper

9
SerdaL

Gerçekten çok süper bir film herşey çok gerçekci izlemenizi tavsiye ediyorum.

2
cicelimayra

bizim yargıçlarda böyle olsalar vay be ne müthiş olurdu ve ben kesin yargıç olurdum filme kendimi fazla kaptırdım galiba

3
UstadDREDD

Süper bir film gayet sürükleyici ve her sahnesi heycanlı

3
mek

güzel film izlenebilir kesinlikle sıkılmazsınız sürükleyici...

1
furkan608

of dehşet birşey efectler süper

2
hüseyin

mükemmel bir film

2
Green Pec

güzel bir film izlemeye değer

3
S.T

yorum yapmadan geçemedim filmden bir saniye bile sıkılmadım kaçırılmaması gerek. iyi seyirler

2
emrah3433

icok güzel bir filimdi zlemeye değer bir film teşekkür ederim film izlenebilece tek site burası bence tekrar teşekkür ederim

2
Kfy

Çok iyi bir film.Tek diyeceğim aç olarak izlemeyin filmi başlatınca durdurmak istemiceksiniz :)

2
NacaR

Admın film super elıne saglık

2
koray

tek kelimeyle müthiş

2
ahmet

Harika film kesinlikle izleyin

1
hakan

Beyler ve Hanımlar Film Harika Herkeze Öneriyorum Kesin İzleyin

1
Selçuk

kesinlikle izlenir. aksiyon ve silah severlerin brğrneceği tarzdan bi film . teşekkürler admin

1
tita

film iyide o kafasındakı kask ne öle :D

1
efendi

sürükleyici bir film mutlaka izleyin

1
Tufan

Önceki dredd ten konu olarak çok farklı..Mama karekteri bence mükemmeldi..Dreddi oynayan arkadaş keşke biraz daha heybetli biri olsaydı daha güzel olurdu..Ne zamandır bu filmin hd sini gelmesini bekliyordum o yüzden inatla seyretmemiştim..Site yöneticilerinede ayrıca bu konuyla ilgili teşekkürü borç bilirim..

9
sonsuz

film süper kalite ise aldı başını gidyo 10 numarasın fullhdfilmizle ailesi sonsuz teşkürler iyi seyirler arkadaşlar...

35
ahmet

çok güzel bir aksiyon film. mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.

20
earthen

çok sıradan bir hikaye :S Bu arada elemanın kafasındaki kaska benzer şey çok komik :) İzleyecek olanlara iyi seyirler

6
cebro

tek kelime ile mükemmel...

2
onte

admin 3d nasıl izleriz .

6
salmastra

uzun zmandır butarzfilmler gelmiyordugüzeloldu, şahanefilm

2
izlenir

güzel filim

2
eltas

güzel film

2
ggg

Teşekkürler Fullhdfilmizle Film Güzeldi...

2
Asiruh

cok agır bi film yinede izlenir sürükleyici

2
Adem

Gayet güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim iyi seyirler.

3
necmi

Gayet güzel bir film

8
ali

gerçekten film çok sürükleyici bir türlü izlemeyi bırakamadım herkese tavsiye ederim

14
onte

3d nasıl izleniyo ekran 2 ye bölünmüyor

4
lostboyx47

izleyelim bakalım puana bakılırsa güzel bişeye benziyor :) ama bu site benim favori sitem bu sitede kötü film olmaz adminlere tşkler emeklerine sağlık

11
eery

ilk yorum benden gelsin Baskın filmının bilim kurgu ve amerikan versiyonu gibi olmus izlenebilir...

7
WCGBoY

Bi izliyim YOrum Yapacagam :)

8
onurak1n

olağanüstü bir film herkesin izlemesini tavsiye ediyorum

7
serkazyus

Güzel film arkadaşlar sıkıcı değil kesinlikle sürükleyici :) teşekkürler fullhdfilm..

8
dursun

güzel film izlemenizi tavsiye ederim.

2
ahmet

bu film çok güzel

2
kartal11

film güzeldi ama ilk seri kadar güzel deyildi

144
erkek

cokk fena fillm

4
kontakpilot

iyiymiş kanki film

2