Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
YENİ ADRESİMİZ Fullhdfilmizlesene.net OLMUŞTUR.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.net
Yeni Filmler : 2019 film izle
Yeni Filmler : 2018 film izle
Yenilmezler 4 Son Oyun - Avengers 4 End Game
Puanla :
9.8/10 319

Yenilmezler 4 Yıkım - Avengers 4 Annihilation filmi Yönetmen koltuğunda Anthony Russo, Joe Russo yer almaktadır. Oldukça iyi işler çıkartan Jack Kirby, Christopher Markus, Stephen McFeely isimler senaryo ekibindedirler. Yenilmezler 4 filmi Aksiyon, Macera, Fantastik türünde ABD yapımı 01 Mayıs 2019 vizyona girecektir. Serinin devamı filmi Avengers 4 Annihilation thanos parnağını şıklatır ve dünya nüfusu yarıya düşecek insanların çoğu ölecektir. Merakla beklenen yenilmezler yıkım filminde tony stark için zaman taşını veren doktor strange'nin gördüğü milyonlarca ihtimallerden bir tanesi gerçekleşip thanosu yenebileceklermidir. Yenilmezler 4 yıkım filmi ile marvel evreninde bulunan 22 filmi bir araya getiren son film olarak karşımıza çıkıyor bundan sonra yeni kahramanlar ve yeni evrende yolculuk edeceğiz. Film ilk çıktığında sitemizde türkçe dublaj ve türkçe altyazılı olarak yayınlanacak ve Full hd kalitesinde siz değerli izleyicilerle buluşacaktır. Donmadan tek parça ve hd kalitesinde yenilmez 4 filmi izleyebileceksiniz.Film ismi Yenilmezler 4 Oyun Bitti hatta türkçe ye yenilmezler 4 oyunun sonu şeklinde aktarılabilecekken yenilmezler 4 son oyun şeklinde aktarılmış görünüyor.

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
Capitan

Size şunu söyliyim Alacakaranlık son filmini izleyenler bilir Aslında herşey nasıl da bir hayal ürünüydü Yani kimse olmuyordu dimi :)

0
Yağmacılar

Filmin ismi avengers: oyunun sonu. Son oyun değil yani.

0
Benjamin

Bunu da sabırla/sabırsızlıkla beklemekteyiz bakalım :-)

0
bedo

Bence filmin sonunda one above all gelebilir çünkü sten lee gerçek hayatta öldü ve one above all da çizgiromanda sten lee yi temsilediyor ve marvel in en güçlü karakteri.

0
hüseyin

Saçmalık evirip çeviriyorlar thanosu kimse yenemez, buarada dc veya marvel bilmem ben en güçlü kahraman süpermen dir.

0
Aydin

Bence galaxcus gelecek

0
gras

Cocuklar hala o guclu bu guclu yok kaptan marvel gelcek falan filan gibi laflar yorumlar yapiliyor ben sizlere sonu soyledim inanmamak ayrı bisey sizler filmi izlemeden yorum yapiyosunuz eger filmelri gercekten dikkatli izleseydiniz son olmadigini ve baslangic oldugunu anlardiniz suan icin sizlere sukadarini soyluyorum filmin sonunda one abowe al ortaya cikicak ve yok olanlari geri getircek ve thanusu yok edicek cünku thanusa kaptan marvelin ve digerlerinin gucu yetmez kitaplari birakin filmleri dikkatli izleyin one abowe al yenilmezlerin butun serisinde oynamistir dikatinizi verin yaşli stan lee one abowe al dır.

0
Seyırcı

Spoiler içeren alan! bence ıron man ölücek hatta kesin ölücek ve antman felan da olucak kuantuma girip zamanı ve.S geri almaya çalışacaklar ve thanos bu sefer kesin ölücek örümcek adamın da kuantum alemine giderek geri getirilme ihtimali var avengers 3 te ölen diğerleri içinde geçerli
kaptan amerika zamanda geri dönerek eski ölen eşinin yanına gidicek benim tahminlerim bu muhtamelende böyle olucaktır bu filimin bitiş süresi uzun olucaktır yani cips kola felan hazırlayın

0
gerçekler

Asıl ben sana gğlğyorum supermenin gezegeni yok oldugu için son taşı batman kullandı öldürmek için ve yoketti artık kripto yok anlıyacağın adalet birliğinin son flimini izle 5 kişi ile kagıt taş makas yapıyor yani tam ölümsüz oldu o su an dan sonraki flimlerde yokedilemez.

0
gamersan

Bence start ın evine stıve gil gidip startın robotunun onu bulmasını isticekler çünkü loki de startı aşagıya atıgında robot onu nasıl tanırdı bence böyle olabilir

0
mehmet

Bence ıronman fragmanda olduğu gibi uzayda süzülürken ölmek üzere kaptan marvel la karşılaşıp onunla beraber dünyaya gidiyorlar.

0
bunshin

Arkadaslar marvel dunyasinin en guclu karakteri 2019 da gosterime girecek olan Captain Marvel'dir filmin sonundada Ironman taslari kontrol etmeyecek hepsini yok edecek su ana kadar dergiler ile 1e1 gitti

0
Zodmanx

Arkadaşlar Marvel aleminde capt Marvel en babalarda ilk 10 a bile giremez ondan baba bu dünya karakter var rune Thor var ki thanos tüm güç taşlarıyla bile muhatabı olamaz ki ondan da babaları var capt Marvel tirastir Scarlett witch bile ondan güçlüdür ama filmde çok gucsuzlesmis . DC comics te Superman in prime olduğu hali vardır Superman prime . Superman prime hepsini ustuste koyar ve zimbalar hiçbir zayıf yönü yoktur normal Superman değil ama prime yenilmezdir işler karışıyor kim daha güçlü gidince bosverin filmin tadını çıkarın . Ama capt Marvel filan en güçlü tirasini geçelim galactus bile ondan açık ara güçlüdür ki rune Thor galactusu parçalar adamlar bir yerden sonra kontrolü kaybetmiş one above all vs vs adam varlock gibi kopuk karakterler var bunları filme koyamazlar çünkü film olmaz

-9
Soner

Filmin çıkış tarihi 2019 nisan ayı

4
Bünyamin

Mayıs'ı sabırsızlıkla bekliyorum

0
sdr.dmr

Sabırsızlıkla bekliyorum :)

0
eleştirmen

2019 ne ya

0
Batgal Gazi

Son film’ de Battal Gazi en güçlü kahraman olacakmış. Çata pata alayına dalacakmış.
Demedi demeyin...

0
Hera

En güçlü karekter bence hera çünkü zayıf noktası yok onun öldürmek imkansız zaten adı üzerinde ölüm tanrıçası tartışmasız en güçlü karekter hera

-1
Sahin

Arkdaslar film belli iyiler kazanacak ve zamani geri cevirip herkes hayat getirecekler.. kim ne desin 3 bolum super di. Hic beklenmedik bir sekil de bitti.

-2
Can

Yenilmezler filmi kaç seriden oluşuyor serilerin ismi nedir

0
Stalker35

"consort" adlı izleyici güzel spoiler verdin umarım dogrudur

0
Muzo

Arkadaşlar ben TANUS cuyum adam hakkını veriyor.bence hepsinden iyi bir karekter

0
HARUNALİCAN

Benim anlamadığım şu bilim kurgu filmlerden ne anlıyosunuz ki gerçi herkesin sevki başka ama türkiyenin en güzel online sitesi

fullhdfilmizlesene.Net sitesi admin adamsın

0
Ferhat

Inşallah tony stark ölmez

0
Spiderman

Fragmanın sonunda farkettiyseniz avengers logosu birleşiyor bundan 2 şey çıkarabiliriz 1.si avengers tekrar bir araya geliyor 2.si ölüler yeniden dirilebilir

0
momo

Abi ya avengers sana hayrandım 5 çıksın diyenler

0
Riddick

Part 1 de kahramanlar ölmedi thor un darbesinden thanos kurtulmak için paralel evren yarattıgı ve kül olanları o evrene gönderdiği teoride söyleniyor tony ve black panter in kardeşi de o evreni aradıgı ve birleştirip thanosu yenmeyi planlandıgı söyleniyor kuantum boyutunda ararken de captaın marvel le karşılacakları söyleniyor onun destegiyle thanos yenecekleri söyleniyor

0
iron man

Okadar sabirsizim ki nisan ayi nezaman gelecek diye kendime bin kez sormusumdur bu arada nisan ayi ne zaman gelecek yaaa

0
ismail

Bayram sen bu filimleri hiç anlamamışşsın izlerken yada sonuna kadar izlememişsin bence birkaç kez daha izle sonuna dikkat et bu arada zaten çizgi romanlara %80 bağlı kaldıkları için çizgi romanları bilsen gidişatın nasıl olduğunu bilirdin bu arada zaten çoğu oyuncunun sözleşmesi bu filimde bitiyor zaten bağzılarını son kez görecez az takip edersen saçma sapan yorum yapmazsın zaten kuantum evreni falan çok bilgi vermiyeyim son sahnede antman geliyor hemde minübüsle dikkat ettiysen daha açıklayıcı olmıyayım

0
ARDAAA

Şimdiden yerimizi alalım.

0
Myth Wolf

Bu fragman gerçek orjinal sitesinden gördüm altta yazan yorumlara göre bu gerçek deil diyor bu fragman habuki gerçek ve filmin başlamasına 138 gün 16 saat 16 dk 54 sn kaldı

0
Kerem

Ant man filminin bi sahnesinde şöyle diyo regülatörü oynama atom altı çalışırsın gerçekliği değiştirebilirsin ve 2.filmde atom altına girip orda kalıyodu fragmanda ise geri dönmüş nasıl çıktı bilinmez ama antman çok fazla rol alıcak ve hawkeye da ronin oldu bilginize

0
Keyral

Captain america kral adam admin yorumu paylaşırmısın 08.12.2018

0
batman

1 mayısta vizyona girecek

0
atlas

Kahramanların bazılarının gittiği iyi oldu. Cacığa dönmüştü. Taşlar zamanı geriyede götürüyor. Bu karınca adamda zaten taşların içinde sıkıştı. Milleti hayata döndürme kahramanlığı buna kaldı. Yani başrolde karınca adam olacak gibi 4 de.

0
efe

Bayram geçmişe gidecek kahraman fragmanın sonun da antman
antman kuantum boyutundan geçerek geçmişe yolculuk yapabilirler

0
Ahmet

Yapın bir süpriz getirin supermanı yenin thanosu

0
momo

Yalnız filmin adı oyun bitti değil son oyun olacaktı yanliş yazmayalım ok kip bye

0
Battal Gazi

2 evreninde en güçlüsü dünyayı kurtaran adam cüneyt arkın dır.

0
Kruger

Süperman diyenler film izliyorum demisin bu avengers ve marvel stüdyosundan çıkan bir film. Süperman dc dışına çıkmıyor farklı evrende şunu kafanıza sokun ya film daha çıkmadı yayın tarihini merak edenler var Mayıs’ta çıkacak film ve bu ilk fragman neyin ne olduğu daha belli değil ikinci gelir bir ay sonra onda da sürpriz olur son olarak üçüncü fragman efsane olacak bunu buraya yazıyorum unutmayın.

0
doğrucu davut

Herkes süpermen demiş fakat son hikayeye göre biliyoruz ki süpergirl daha güçlü süpermenden.

Thor ve thanos un olduğu yerde süpermen soru işareti.
Avengers da olsa farkeder miydi ? Kesinlikle avengers ın gücünü arttırırdı ama zamanı , gerçekliği kontrol edebilen thanos a karşı gücü ne kadar işe yarardı soru işareti???

0
Ogan

Fragmanı bir görsel veya anlatmıyor.Bekliyoruz.

0
mustafa

Aslinda dc evreninin en guclu kahramani kaptan atomdur vunku kendi olan seyleri bile yaratiyor dunyanin benzerini yaratmis adam ama nerden bakarsaniz marvil dcden aldigi kotu ve iyi kisler var thnos dcden alinmis mesala yada buna benzer bircok sey ama en iyi super kahraman toplulugu kim derseniz animasyonun en iyisi dc kahram coklugu takimlariyla film ve mekansal ogeler ise marvel ama avengerta merak eyigim sey stan lee olmesine ragmen on filmde rol vermislermi

0
Kadir

Superman diyenlere sesli guluyorum superman kimle kapişsa ilk saniye de yenilir adamin zayif yonu belli...ezik batman bile yendi ayik olun az ayik.:)))

0
muratcan demir

Bayram sen flimi anlamamıssın kardeş tanos evrendeki yaşamın çok olduğuna ve yesamın fazla olduğunu dğşğnüp evrenin yarısını yok etti sen baştan izle o bölümü

0
yüzbaşı

Captain america!!!

0
Mehmet2236

Kimse ölmedi başka boyuta gittiler ruh taşı ile geri gelecekler öldüğüne inanmayın öle bir şey yok çizgi diziden anlayabilirsiniz okuyanlar bilir :)

0
Dark Knight

Superman olaydı iyiydi :d

tamam full eldiven thanosu yenemez ama en azından iw filmindeki her karakterden çok daha fazla iş yapacağı kesin
superman batman`e yenildi ki falan demeyin
superman`in batman`e yenilmesi ağır pıs dir yoksa batman kendisi bile superman`i yenemeyeceğini söyledi ayrıca superman kriptonitden filmde olduğu gibi etkilenmiyor çok yanlış yansıtıldı filmde batman yapamayacağı şeyleri bile yaparken superman neredeyse hiç bir özelliğini doğru dürüst kullanmadı gerçekten batman`i yenmek isteseydi super hızıyla onu 1 saniye bile geçmeden yere gömebilirdi

0
SillentDie

Artık Aquaman gelsin ya

0
ergün

5 ay var daha şimdiden sabırsızlanıyorum :)

0
ömer

Zamanda yolculuk muhabbeti olur sa izlemem birdaha

0
momo

Captain marvel gelicek bence yazın bi yere

0
Abuzittin:D

Arkadaşlar avengers endgame'in tam çıkış tarihi: 3 mayıs 2019

0
Jerfbin

Böyle fragman mı olur lan kalpten gidicez

0
Leo

Batman süpermanı yenen tek kahraman.avengersda ise ı ronman olur.

-10
Bayram

Benim anlamadigim neden part 1 de neden yari kahraman kul olup uctu. 2 yada 3 kahraman olsede olurdu. Hepsini oldurunce film dahami guzel gidecekdi. 2 3 u olursede filmin manasi kacmazdi. Elbetde inanilmaz calisma film asiri derecede harika ama kizi sevgilisini kucaklarken kaybetdiniz. Harikaydi 2019u sabirsizlikla bekliyorum . Artik gecmise gidecek kahramanimizda yok. Olsaydi gecmisden kahramanlari getire bilirdi. Cok merakliyimya...

0
momo

Bu fragmana inananlar olmuş bence inanmayın çünkü kaç senedir filmlerden önce yalan yanlış fragmanlar çıkıyor orjinal fragmanı bekleyin

-39
Lancelot

Genclik dc evrenin enguclusu superman diyonuzda aslinda en guclusu shazam dir dc nin kaptan marveldir

-8
onur

Çıkış tarihi belli mi tam olarak

9
Cem

Film de superman superman olsaydı diyen kişiler çok supermanı izlemek istiyorsanız zaten zibil gibi dc de filmi var bura avengers .

26
secretmario

...En güçlü kahraman süpermen diyenler var ...?
Emin misiniz..? En güçlü kahraman kesinlikle ve kesinlikle casper ... Bu hayaleti kimse yakalayamaz tutamaz thanosu kafasına kokmuş çorabı bile geçirebilir...Casper öldürülemez, zamana geri gönderilemez , yok edilemez ,..!!!

33
Haklı taraf

Süpermen dc evreninde en güçlü karakter olabilir ama marvel da kaptan marvel,thor,vision gibi daha da güçlü karakterler var.DC ve Marvel kıyaslanamaz

6
consort

Ben cekımlerın 23 sahnesını ızledım kamera arkası 23 cekım dısarıda cekıldı cok sayıda kamera arkası seyırcı vardı ancak studyo cekımı yanı yesıl ekran cekımlerını goremedık gızlı bı yerde cekılıyor demır adam ve karınca adam beraber hareket ederken kaybolma hareketlerı cok yapılıyordu yanı los angeles ve new york da 2 cekım de zaman otesı gıdıp gelıyorlar stark yaslanmıs olarak cıkacak bazı bolumler de sacları hafıf beyaz ve makyaj yaslı buzusuk surat ve fılım cekımlerın de captan marvel en guclu olarak belırtılmıstır savasları kazanan olarak captan marvel olacak ve fılım gecmıse gıderek thor ve babası arasında ınanılmaz bır tartısma ve kavga cıkacak babası eldıvenın yapılmasını ıster thor karsı cıkar ve demır adam antmen thor babasıyla sıkı bır carpısmaya gırerler ve zamanı etkılememeye dıkkat edecekler bu yuzden aynı zamana 3 defa gerı gıderek degıstırmeye calısırlar cekımler subat ayı sonunda bıtermıs bılgınıze..

16
muratcan demir

Ayn süpermen güçlü ama betmene yeniliyo ama betmen onu kriptonitle yenmeşti eyer süpermenin bir zayıflığı olmasa supermen karhamanlar aleminde en güçlü karhaman

2
Ali

Venom da gelsin efsane olur

7
SUPERMEN

Egerki filimde supermen oynasaydı filmin gidişatı asla böyle olmazdı

0
THOR

Bu film çok güzel olacak çok merak ediyorum

0
Yusuf

Inş çıktığınfa giderim ama gidemezsem burdan izleyecem :d

0
superman

Bilim adamları araştıma yapmış gazetelerde de yayınladılar en güçlü kahraman süperman cıktı gecmiş olsun cocuklar artık tartışmayın şu güçlü bu güçlü diye iyiseyirler üzgünüm

11
AVENGERS

[spoiler] filmde doctor strange zamanda geriye gidip herseyi duzelticek bence ve taslari tony stark ve ya thor idare edicek

7
dingıllar

Ne kadar saçma yorumlar var ya :d thonus değil thanos ve asgard'daki eldivene hela kendisi sahte dedi." daha thanos yaptırmadan nasıl sahtesini yaptılar soru işareti teoriler vardır bakarsınız yt'dan" süperman ve batman dc karakterleri marvel değil :d + chris evans ( cap america ) bir röportajda ( çekimler bittikten sonra ) son repliğinin paul rudd'a karşı olduğunu söyledi. Kendisi ant-man i oynayan aktördür. + yeni sızan görüntülere göre avengers'ın hepsi quantum realm'e yolculuk yapacak ve gerekli beyaz siyah kırmızı dizaynlı kostümleri giyecekler. Bittikten sonra başka bir evren üzerinden devam eder gibime geliyor mcu ama şu ana kadar yaptığı en iyi film olmazsa büyük hayal kırıklığı yaşatırlar.

7
Bilges

Sabırsızlanıyorum... teşekkürler admin.

5
ant-man fan

Bence filmde ant man ve ghost olmalı

5
Stan lee

Stan lee öldü moruq yhaaaa

9
somurtkan

Birde superman batman niye yok demişler marvel o karakterleri sattı kardeş dc şirketine :d ayrıyetten benzer karakterleri birbirlerinden çaldılarda :d çok karakter var satılan ve geri alınan. Kiralanan

1
somurtkan

Valla bu film bi önceki film gibi hayel kırıklığı olucak sonu haberiniz olsun.. Herkez sanıyorki bu filmde thanosu alt edecekler.. Scarlet johansson bi açıklamasında öncelikle herşeyimizi kaybetmeliyiz ki sonra kazanalım demişti.. Kötü bi film izliycez demek deil tabi de iyilerin kazanmasına alışmışız onu diyorum :d kazanamıyo

-3
meraklı

Öncelikle güzel bi film daha bizi bekliyor.Bu arada edip Allah iyiliğini versin marvelde batman superman in ne isi var anlaşılan baya kopuksun filmden

5
Ketenpere

Edip arkadaşım batman supermen onlar DC comis yapımı karakterler azıcık bilgilen öğle yorum yap bari

6
Taharet Musluğu

Film çok güzeldi çok beğendim bağırış sesleri müthiş ötesi gerçekten böylesine uzun soluklu efsane film görmedim yayında ve yapımda emeği geçen herkesin . Neyse eline sağlık

5
Edip

Herşeyi anladım da marvelın yaptiği süper kahramalarını neden öldürmek istemesi + ve neden süperman yok batman gibi hero lar filimde rol almıyor sonuçta marvelin oluşturduğu karekterler.. ?

-1
eaglepaw77

Bakınız thor ıle kız kardesının fılmınde thonusun metal eldıvenı odinin hazinesinin içerisindeydi bence thonus yeniliyor ama hangi bölüm bilmiyorum bakalım görelim

2
Mamba77

Admin 4 gözle bekliyoruz :))

0
fariz

Kapak fotografindan bence efsane film olcak kaptan marvel ve ant man de gelecekler

2
Çakal

Arkadaş bu bir film siz beyinsiz misiniz izleyin keyif sürüp vakit geçirin beyinsizlik yapmayin

2
berkay

Abi süpermen içeremez diyen arkadaşın ne kadar bilgisi dc marvel evrenleri hakkında captain marvele süpermen diyen ilk dc marvel hayranı olarak seni sahneye alalım lütfen yani yapmayın .D

0
Erol

Su yazilan sacma sapan seyleri okudum ve cok güldüm. Oglum, kizim siz neyin kafasini yasiyorsunuz? Gercek olmayan, hayal ürünü karakterlere nasil sarmissiniz hayret dogrusu. ınsallah bir dine mensupsunuzdur ve ahiret sorularina da böyle iyi hazirlanmissinizdir. ızleyin gecin, müptelasi olmayin ve asla boktan seyler yüzünden tartismayin. Ailenize özellikle anne ve babaniza iyi davranin. öptüm...

14
Myth Wolf

Doğru bir bilgi değil marvelin orjinal sayfasından baktım ben

Spoiler içeren alan!kaptan amerika ölebilir 186 gün var daha

9
Myth Wolf

Doğru bir bilgi değil marvelin orjinal sayfasından baktım ben

0
Unkown

Dc ve marvel' ayırt edemeyen insanlar varken bana beyinden bahsetmeyin

8
siberim

Önceki filmde 1000 ihtimalden bahsediliyor.. 1000tane film çekilecek..999 başarısız 1 tane başarılı olacak.. çocuklar için türetilmiş kahraman karakterleri için ne de çok yetişkin hayran var..

2
admin

Güzel bir film yakında sizlere sunacağız...

5
nnrr

Grassias44 dıyorsun superman ı yenecek guc yok hıc bır guce sahıp olmayan batman yenmedımı zayı yanı kriptonit taşıdır o taş yanına geldımı zavallı bır adam oluyor

3
film delisi

Sadece hulku gordum ya baska kimler var

1
love

Supermam bu fılmde oynayamaz cunku d c kareterı olamaz degıl ama d c anlasma yapmalı marvel sırketıyle ve superman yenebılecek ok gıbı marvel dunyasında

1
expert

Hulk yıkıp geçsin be yeter en iyi kahraman hulk ' dır.

4
semih*

Çıkasada izlesek izleyeceğim zaman bu yoruma bakacağım. 27.10.2018 iyi filmler 10 numara film olacağı kesin

1
grassias44

Mahir kardesim superman buraya fazla gelir ben yonetmen olsam almam neden dersen supermani buraya alirsa gucunu ve kalitesini düşürmüş olur en basit ornek vermek gerekirse flash kainatin en hizli insani tahanos parmagini şıklatana kadar o taslari onun gxtxnx sokar tahanos un zayif yonleri cok bu millet saf sende saf olma kaldiki flash supermeni ne hizliyla ne gucuyle yenemiyor supermeni yenebilcek bi guc yok adı ustunde nedemisler ona superman yani süper insan demek buda kapak olsun tartisanlara bay bay

-6
grassias44

Yekta sicta bokunla.oyna sen marvel kahramnlari kim kizim safmisin sen kalkmiş dc kahramanlariyla karislastiriyo gerizekaliya bak sen size yardima kaptan marvel geliyo superman in ciragi o kurtarcak sizin marvel kahramanlarini izlede ders al bidahada dc kahramnalari na dil uzatmassin gerzek senin tahanosunu supermanin yendi gezegenlerin yok edicisi stefanwolf kiciyla bile yener ogrende gel

-7
momo

Film 2019 mayısda çıkacak neyin kafasındasınız

2
Onur

Marvel future fight - oyununun animasyon sahnesini koymuşlar kaptan marvel in geldiği ve sonrasındaki sahne. : )

6
fatih

Thanus ölur baska bir kötü karekter gelir onlarca karakter var marvelde

2
Ferhat

Beyler Bu Trailer Gerçek değil resmi açıklama geldi kasım aylarında fln gelecekmiş

11
sertbira

Çığlık sesleri tekrar ediyor yapma olduğu çok belli üstelik oyundan alıntılandığı da anlaşılır olmuş gereksiz heyecan yapmayalım :)

7
Marver

Dümen arkadaşlar inanmayın amerikalı bir youtuberın yaptığı efektler sadece.

2
Osman

Acaba marvel dünyasının en güçlü karakteri one above all olurmu olursa efsanevi olur

-2
marvel

Asıl plan sonraki filime seyircinin merak etmesiydi daha çok satış için filime gitmeyim internetten izleyenler meraktan gitsinler diye avengers 3 filmini kötüleyerek avengers 4 de hem daha çok kar hemde daha çok beğeni sağlanacak gibi gözüküyor yoksa marvel salak değil 30 tane karakter öldürsün yanlışmıyım?

0
marvel

Fragman doğru ya da yanlış demiyorum ama bazı sahneleri marvelin daha önce çektiği filimlerden marvelin tüm filimlerini "animasyonlarda" izleyen tam olarak anlar
ve film 2020de falan çıkmaz filimmin çekimleri çoktan bitmiş ve yayın tarihi sonsuzluk savaşıyla aynı deniyor 27 nisan 2019 Spoiler içeren alan! önceki filimlde dr strange ölmüştü biraz mantık elinde zaman taşı var zamanı az geriye alabilir yani ölen karakterler tamamen gelicek marvel gerizekalı değil sadece sonraki film için bu filimi kötüledi millet meraktan çıldırsın diye kısaca dr strangenin büyük ihtimalle bir planı var yayın tarihi içinde googleye inanmayın marvel tam olarak açıklamadı tek söylenen "kesin değil" 27 nisan 2019 da çıkması planlanıyor

1
captan marvel

Bence filmde cantp
an marvıl bük rol üslenecek

-2
Muiddin

Kulaklık takanlar dikkat etsin lütfen

9
erkek

Hulku inşallah geri plana atmazlar hep dayak yiyor bikere de gerçek hulk görelim yav

30
alperen

Kardeşim bunun dogru olması imkansız son kısmı thanosun ucarak inmesi doktorun felan cıkması bi hayran tarafından yapılmıstı animasyon şekillde hatta dogru olmayan şeyleri yayınlamayın

6
ÖZHAN

Bu tralier falan değil. Filmin vizyon tarihi ileri alınacak. Muhtemelen kasım aralık ayları gibi vizyona girecek. çünkü ilk açıklanan tarihe kısa bir zaman kalmasına rağmen ortada resmi tralier yok. Ki çoktan verilmesi gerekiyordu. Ve tek part halinde verilmesi planlanan serinin son bölümüde iki parça halinde verilebilir. Yani filmin sonunu görmek için 2020 yi bekleyebiliriz.

-1
Retro Wave

1 ve 2. En iyiysiydi 3. De sıçtılar 4. De tüy dikmeye hazırlanıyorlar.

-9
okan

Filmin adı avengers: ınfinity war
abd'de 3 mayıs 2019'da gösterime girecekmiş.

-4
Xmenci

Mahir superman dc filmi ama bu görmüş olduğun avengers marvel filmi bence film izlemeyi bırakmalısın senin gibileri görünce sinir basıyor

0
Diken

Abicim tüylerim diken diken yaa

2
AKİF

Yaw arkadaşlar gerçek bile olmasa iyi heycanladırdı :d :d

1
Ahmet

Sabırsızlıkla bekliyorum

2
Yekta

Hala süperman diyen cahiller var süperman dc nin marvel'ın değil. üstelik thanos süperman i osurugunda boğar o kadar büyütmeyin.

1
Emre

Belki yenilirler bir gün:)

2
blacky

4 gözle bekliyoruz zaten 3 ün sonunda 4 ün geleceği belliydi sabırsızlıkla beklıyorz :)

-1
whone

Şuraya öyle yorumlar atan andavallar varki bunları gördukçe utanıyorum bunlarla aynı yerde yaşadığım için

0
Altan

Beyler salak salak konuşmayın marvel yayınladı bunu sahte videoları kim atmışta biz görelim biraz. Düzgün konuşun !

0
asdfh

Mahir bu marvel filmi

5
ibrahim

Filmin ismi belli olmadı admin bey niye avengers 4 annihilation yazdınki

6
Nico

Film ismi avengers:annihilation değil sonda farkettiyseniz avengers:infinity war yazıyor

2
memetcan

Bence çok guzel bir flim olacak

1
Bakıryo

Sahte frailer bu. Avengersin oyunundaki sahneler var.

2
inançi

Öncelikle bu fragman değil oyundan alıntı 2. Olarak adı belli değil benim görüşüme gelirsek filmde thanostan daha kötü bir karakter olan fatih kang olucak ve thanosun eldivenini çalıcak filmde 2 tane thanos olucak ve kahramanların 2012 deki halini ve 2022 deki halini görücez (film 4 sene sonra geçiyor) bunlan birlikte demir adam yada kaptan kesin olarak ölecek ama bu film gerçekten inanılmaz olacakki en az 2.40 saat olacağı açıklandı hadi hayırlısı

24
Berke

Admin tek rakibin thy değilse benim adımda berke değil

-5
mahir

Süpermen yok sa büyük hata olur.

-16
favi

Fake hulk age of ultron filminden alıntı,captain marvel future fight veya contest of champions mobil oyununda ki tanıtım sinematiklerinden alıntı sondaki thanos ise animasyon gibi duruyor

1
Yorum

Çok bir şey anlaşılmıyor ama kaptan Marvel hulk thanos olması iyiydi

2
BlackStorm

Fragmanda son olay future fight oyunundan bire r alıntı yanasın ironman o havada tuttuğu andan sonra

1
DjDikkat

Şu şeyhfilm denen insan evladının kölelik olarak kabul etmediği tek şeyin ibadet edebilmek olduğunu düşünüyorum. Hiçbir insan sinema salonuna zorla götürülüp 2 saat boyunca zorla film izlemez. Bu gerçekleşirse kölelik olur. Yarın ölecekmiş gibi öbür dünya için, hiçbir zaman ölmeyecekmiş gibi bu dünya için yaşa sözünü sadece yarısını işine geldiği için hayat felsefesi alan asosyal bir insandan farklı bir yorum beklenemezdi zaten.

-3
Orhan

Gercek fragman bu değil önce sonsuzluk eldivenini gostermesi lazim ve thanos bnimhikayem daha bitmedi diyerek başlıyor..

1
Marvel

Selam admin, fast kaynağı çok iyi, tüm Marvel filmlerini fast kaynağında güncellense süper olurdu, teşekkürler

1.Kaptan Amerika ilk Yenilmez - Captain America The First Avenger (2011)
2.Iron Man (2008)
3.The Incredible Hulk - İnanılmaz Yeşil Dev (2008)
4 Iron Man 2 (2010)
5.Thor (2011)
6.Avengers - Yenilmezler (2012)
I7.ron Man 3 (2013)
8.Thor: The Dark Night - Karanlık Dünya (2013)
9.Captain America: The Winter Soldier- Kış Askeri (2014)
10.Guardians Of The Galaxy - Galaksinin Koruyucuları (2014)
11.Avengers: Age of Ultron - Yenilmezler: Ultron Çağı (2015)
12.Ant-Man - Karınca Adam (2015)
13.Captain America: Civil War - Kapran Amerika Kahramanların Savaşı (2016)
14.Doctor Strange - Doktor Strange (2016)
15.Guardians of the Galaxy Vol. 2 - Galaksinin Koruyucuları 2 (2017)
16.Spider-Man: Homecoming - Örümcek Adam Eve Dönüş (2017)
17.Thor: Ragnarok (2017)
18.Black Panther - Siyah Panter (2018)
19.Ant Man and The Swap (2018)
20.Avengers: Infinity War - Yenilmezler: Sonsuzluk Savaşı Part 1 (2018)
21.Captain Marvel - Kaptan Marvel (2019)

12
Şeyhfilm

Şu insanların çığlığına bak film değil sanki mahşer gününün dehşetini görmüşlerde ondan yırtılıyorlar,modern köleliğin bir türüde sinema koca koca kitleleri salonlara tıkıştırıp 2 saat boyunca onları hayattan dinden herşeyden koparıyortlar

16
serda

Hiç bir şey anlmadım admin bu ne

3
TalhaYakan

Spoiler içeren alan! bence thanos ölünce avengers ekibi dağılıcak ve ilerde yeni kahramanlarla çatışmalı bir sahneler olabilir (kaptan marvel ön sahada olabilir) ama eğer thanosu yok edilince geri kalan avengers ekibi barışıp hepsi birleşir ve başka maceralara atılabilirler sonra başka bi boyutta kahramanların filmi cıkar ve ondan sonra devam eder onlarda birleşir ve en sonunda avengers a düsman olabilirler ve avengers ve o ekip düşman olur .

6
Çiğdem

Sızdırıldı ama gerçeği kamera yerde duran hasarlı sonsuzluk eldivenine yaklaşıyor ve avengers: annihilation yazısı çıkıyor

0
mehmet

Çıktığı anda gideceğim bir devam filmi
kaptan marvel gibi yeni karakterler felan
efsaneee

3
AKİF

:o captan marveli bi izleseydik ilk önce yaw oda süper

2
LaPonza

Bence yenilmezlerin en muhteşemi geliyor, yok böyle bişey.Sabısızlıkla bekliyorum admin..

2
ADEM

Of beeee sonunda geliyor

2
hamza

Pek bi şey anlamadık ama daha kaliteli bi fragman bekliyoruz administratör :)

-1
Mehmet ali.y

Admin cok hizlisin birazda goruntu net olaymis keske kaptan marvel sonunda gelio

1
izzet

Bu filim ne zaman gelecek

0
Halil

Bu future fightten bi sahne :d

4
kkaygusuz

Bu fragmanın fake olduğu marvel tarafından açıklandı diye biliyorum ben...

0
graviix

Ya şu ortama baksana muhteşem

1
Gökay

Gelsin artık gönlümün efendisi kafamda 100 tane senaryo kurdum :d

1
ADANALI

Adamsın sen admin adam

0
FARFAREE

Bunu gerçek olduğuna eminmiyiz ?

0
Arda

Sesten hiç bir şey anlaşılmıyor ama captain marveli görmek yeterliydi

1
inanmam

ben inanamadim admin sahte gibi geldi ????

2
UFUK

Bağırtıdan hiç bir şey anlaşılmıyor ki, videoyu da bulaşık makinesi ile çekmiş sanki.

3
Jsjsnns

Admin avengers assemble animasyonu atarmısın?

1