Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.net
Yeni Filmler : 2019 film izle
Yeni Filmler : 2018 film izle
Fantastik Canavarlar 2 Grindelwald'ın Suçları
Puanla :
8.6/10 47

Fantastik Canavarlar 2 Grindelwald'ın Suçları filminin yönetmeni David Yates ve senaryosunda J.K. Rowling yer alıyor. Daha önce türkçe dublaj yayınlanan filmin altyazılı versiyonu sizlerle. Macera, Aile, Fantastik türünde olan film İngiltere ve abd yapımıdır. Fantastik Canavarlar 1 filminin devamı olan filmin 200,000,000 dolar bütçesi vardır. Gellert Grindelwald mahkum olduğu hapisten kaçarak tek gayesi olan sihir yapabilenlerin normal insanlardan üstün oldukları ve gizlenmemekleri gerektiğini söyleyerek kendine bir takım arkadaşlar toplayarak bunu başarmak için uğraşacaktır. Daha önce yardım aldığı öğrencisinden tekrar yardım isteyecek olan Dumbledore ve Newt Scamander bu durumu çözebilecekmidir.

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
slytherin

Harry potter sevenlere tedavi ilacı gibi bişey olmuş. 10 üzerinden 7.5.Bir sonraki serisi ilac değilde direkt tedavi olabilir

0
Ottoman

Mükemmel bir devam filmi. Kesinlikle kaçırmayın. Aldığı puanı hak ediyor.

0
Petek

Güzel 1 ve 2 bölum tesekürler admin

0
Erman

J.k rowling ne yaptin sen bacım ya. albus kan buyusunu bozar grindelwald kardesini oldurtur bence.. Jud Lav da Dumbledore'a cok yakismis, hersey mukemmel.

0
momo

Zamaniz varsa fantastik filim

0
Jack Sparrow

Admin Türkçe dublajlı HD ne zaman gelecek !!!!

0
nil

Devamı için umarım çok beklemeyiz muhteşem ötesi

0
Neyzen

Harry potter çakması. ılk filimle alakası yok

0
hasan

Samsung smart tv lerde site acılmıyor lutfen duzeltın

0
gizliyorumcu

Hele corvusa da bak sen bide ankası var keretanın

0
baha

Çok basit olmuş

0
Semih

Android cihazlarda film açılmama sorunu var telefon yeni ve herşeyi güncel bi el atarsanız çok iyi olur

0
Mangroal

Tek kelimeyle : müthiş

0
kempo

Brezilya dizisi sonu

0
frat58

Biraz beyin istiyor şu filmi izlemek için malesef bende yok

0
aşil

Adamlar yapmış

0
Can

Çok bos beleş film di adminin emeği daha çok ne sihir var ne fantastik canavar, en fazla 4.5 bence puanı, çok boş beleş zamanınız varsa izleyin ben 2 gunde zor bitirdim.

0
BurakD

Hocam elinize sağlık en kaliteli hali ne zaman yüklenir

0
admin

Daha izlemedim ama film vizyona girdiğinden beri kaliteli (hd)sürümü bekliyorum sonunda geldi çok teşekkürler

0
takyonxxx

Bu hd değil arkadaşlar kaliteli çakma

0
karakedi

Alt yazı kayık olmasa güzel olurdu admin

0
Xissssss

IMDB6.9 ne ayıptır en az 8 olması gerekiyor

0
Raven Black

Sonunda HD kalite cikti!! Film harika!! Zaten Harry Potter’i sevenler bunuda sever!!

0
keskinbicak

Bitirene kadar resmen çatladım ilk filmindeki heyecan yok sıkıntıdan öldürdü beni

0
CeLLaT

Sağolasın admin sinema çekimi kötüydü izlemedim bunu bekliyordum sağolasın

0
dumbledor

Güzel bir çalışma olmuş emeğinize sağlık

0
Realist

Film tırt net.

0
mıymıy

Ilkini izleyenler hüsrana uğrayacak... Kötü hikaye üzgünüm.

0
Sahan

Film guzel ama aksiyon yok yani ilk filme gore cop 3 uncuyu 89866764 gozle belliom

0
Trplay

Hary POTER özlemi çekenlere
İLAÇ gibi bi film

0
Film

Efsaneeeeeeee bir film

0
Trapper

Birincisi kadar iyi değildi....

0
Eka

Super filmdi,izləməyə dəyər,devamını səbirsizliklə gözləyirəm

0
spellist

Dön dön bluray değil

0
btls13

Harika bir film. Görüntü kalitesi muhteşem teşekkürler admin.

0
Güçlüer

Filmi hep yarım bırakıyorlar :d

0
BALIKÇI....

Süperdi emegine sağlık...

0
Burak YAKUT

Devamı gelecek cok belliki pek bişi olmadı bunda bea daha keyifli yaparlar inş.

0
Moruk

Yeni bölüm ne zaman?

0
ariaa

Gözümde canlanır kos kaca mazi hogwarts görünce ve harry potter müzigi :)

0
Ayberk

Admin geç kaldın başak sitelerde çoktan hd vverdiler bu siteyi ço kseviyorum fakat başka sitelerin daha erken hd yayınlaması üzdü açıkcası

0
subzero

2.Cisi ilkinden de güzelmiş ..Süper film olmuş..Harry poter serisinden daha iyi..

0
Burakcan

Bir Harry Potter olamaz ama yinede iyidi..

0
Manavgat'lı

Efsane bir bölüm olmuş ve her zamanki gibi en heyecanlı yerinde bitti akıllarda soru işareti bırakarak.
Eline emeğine sağlık admin kralsın.

0
Murat 45

Saçma bir film

0
izleyici

Abi siten mükemmel allah razıolsun çok az internet çekerken bile izleniyor adamsın

0
MergenHan

Muhteşemmiş devamı gelecek belli oldu inşallah seneye devam filmi yapılır böyle muhteşem filmler her zaman olmuyor izlemeyenler bu filmin birincisinden başlasın gerçekten çok harika bir soluk da izlenecek bir film

0
elena

Juzni Vetar (South Wind) filmini de ekleyebilir misiniz lütfen

0
Harry Potter

Sonunda aylardır hd kalitede çıkmasını bekliyodum adamın dibisin admin bu arada 10 numrara film olmuş

0
juju

Zoe kravitz de her filmde hain tospik rolünü oynuyor:/

0
Aresblus

Sonunda hd kalitesinde geldi. Adamsın adminnn..!

0
Zehra

Türkçe dublaj ne zaman gelir?

0
Warlock

Perfecto izleyin altyazı izleyenler s.A

0
Osman

KALİTELİ VERSİYONU BEKLİYORDUM SONUNDA GELDİ ADAMSIN

0
Sır

Ne zaman cıkar bunun tr dunlajı

0
Furkan

Çok sabırsızlanıyorum ilkini çok sevmiştim akşamı beklemem gerekicek ama eminim 6.9 haketmiştir

0
ego

Admin sen mğkemmel bi detaysın ya

0
Orjinal Dublaj

Orjinal Dublaj teşekürler admin

0
aylmz07

Götünyü kalitedi nasıl acaba

0
kadircan

Helal olsun admincan ! Can adamsin vesselam !

0
xQuantum

Harikasın admin. Bayılıyorum bu siteye

0
DeCleR

Yine en hızlı

0
Erkenci

Muhteşemsin cidden tam da aranan kan oldu bizde bu

0
Block

Ooo birde hd izleyelim

0