Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
DEĞERLİ FULLHDFİLMİZLESENE AİLESİ,
YENİ ADRESİMİZ Fullhdfilmizlesene.net OLMUŞTUR.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.net
Yeni Filmler : 2018 film izle
Yeni Filmler : 2017 film izle
Puanla :
9.2/10 4.434

Harry Potter ve Ölüm Yadigarları Bölüm 1 Full HD 1080p kalitede ve Full HD Film izle farkıyla.

IMDB tarafından 7.7 puana layık görülen Harry Potter Ölüm Yadigarları Bölüm 1 filminde Ölüm Yadigarları serisinin sonuna gelinirken oyuncu kadrosunun yıldızları olarak hala bildiğimiz kadro devam ediyor. Daniel Radcliffe, Rupert Grint ve Emma Watson...
Sinema sektöründe Fantastik filmler ve Macera Filmleri alanına devrim niteliğinde bir giriş yapan Harry Potter Ölüm Yadigarları Filminin 1. Bölümü için harcanan bütçenin 250 milyon dolar olduğu açıklanmıştı. Daha sonra ise vizyona girdiği ilk 10 gün içinde hasılatı 1 milyar doları geçerek devasa bir rekorun sahibi olmuştu.

Filmin konusuna gelirsek; Harry Potter ve arkadaşları olan Harmonie ve Ron yıllar içinde büyücülükte ustalaşmışlardır.
Kötücül düşman Voldemort'ın ölümsüzlük sırrını kefetmek için uzun süredir araştırma yapan ve ölümsüzlüğü keşfetmenin eşiğine gelen 3 arkadaş, sırrın kaynağını pek beklemedikleri bir yerde bulurlar. Ölümsüzlüğün sırrı hortkuluk'dan gelmektedir. Artık ekibimiz hortkuluk'ların izini sürmeye başlayacaktır.

Fakat hortkuluk'ların peşinden gitmek ve onlara ulaşmaya çalışmak üç arkadaş için çok tehlikeli bir yolculuk olacaktır ve hepsi bunun bilincindedirler. Bu tehlikeli yolculuk esnasında ayrıca okullarından da uzaklaşmak zorunda kalacaklardır. İşte bahsettiğimiz tehlikenin bir kısmını bu oluşturmaktadır. Bir diğer sorun ise öğretmenlerinden uzak kalmalarıdır, yani baş büyücülerinden... Fakındadırlar ki baş büyücüleri olmadan hortkuluk'ların peşinden gitmek ölümü peşinden gitmek ile neredeyse aynı anlama gelmektedir.

Üç arkadaşın bildikleri bir gerçek daha vardır; Her şartta ve ne olursa olsun birbirlerinden ayrılmamaları gerekmektedir. Bu görevde ise bu şarta uymak uyulması gereken en önemli kuralların birinci sırasında yer almaktadır.
Arkadaşın birbirinden ayrılmamaları gerektiği gibi birbirlerine olan güvenleri de tam olmalıdır. Hiç bir şekilde birbirlerine şüphe ile bakmamaları gerekmektedir. Harry potter'a güven konusunda şüphe yoktur fakat bu güvenin tüm arkadaşlar arasında eşit olması gerekmektedir. Nitekim şüphe ile kaybedilen her saniye ekibin ölüme doğru attığı bir adımdır.

Gel gelelim ki, üç arkadaşın birlikte hareket etmelerine engel olacak çok fazla sorun vardır. Bu onlar için oldukça zorlu bir serüven olacaktır. Zira üç arkadaşın bir arada olmalarını engellemek ve onları ayırmak için karşılarına çok fazla kütücül güç çıkacaktır.
Hortklukların izini süren ekibimizin yaşamı tehlikeye girerken diğer taraftan Voldemort'ın bulunduğu bölgedeki bütün insanların yaşamı tehlikeye girecektir.

Bu yolculuğun sonlarında ise başlayacak olan büyük bir savaş'ın şafağı şimdiden görünmektedir. Büyü bakanlığı ölüm yiyiciler tarafından ele geçirilmiş ve ölüm yiyiciler her yere korku yaymaktadır.
Ölüm yiyicilerin kötü taraflarından biri ise kendilerinden olmayan herkese kötülük yapmalarıdır. Kötücül Lord Voldemort'un en büyük amacı ise Harry Potteri yakalayıp yok etmektir ancak işler istediği gibi gitmez ve Harry Potteri yakalamayı başaramazlar. Çünkü Harry seçilmiş çocuktur.

Yine de Harry kötü güçlerce bulunup yakalanmak zorunda ve Lord Voldemort'a teslim edimek zorundadır çünkü kötücül güçler kimin seçilmiş olduğuna değil yalnızca kendi kötü emellerine şartlanmışlardır.
Bakalım Harry Potter ve arkadaşları Voldemort onları bulmadan ölümsüzlüğün sırrı olan Hortkulukları bulabilecek midir?

Yolculuk esnasında bir sürü gizemli ipuçlarıyla karşışalacaklardır, şimdiye kadar dünyanın hiç görmediği efsanevi olaylar açığa çıkmaya başlar. Harry potter ve arkadaşlarının öğrenmiş oldukları Ölüm yadigarlarının efsanesi gerçekleştiği taktirde bütün güçler Kötücül Lord Voldemort'un eline geçecektir! Bu ise onların sonu demek olacaktır!

Acaba artık daha büyük ve güçlü bir büyücü olan Harry ve arkadaşları bunu başarabilecekler midir?

Harry Potter 7 Ölüm Yadigarları 1. Bölüm - Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1
Full HD Film izle ailesi iyi seyirler diler.

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
Gerekyok

Oha izlenme sayısına bak laa ! Bu arada film benim en sevdiğim seridir 1.Numaralı )) siteyede teşekkürler

3
Harry

Şuana kadar izlediğim en iyi filmlerden biri + en iyi film sitesi sizsiniz ^^

1
SoldieR

Film efsane

3
MEMIS

Tekrar tekrar izliyorum hastayım bu filme

5
enes

Efsane bir film herkese tavsiye ederim

11
Potterhead

Müthiş ötesi♥

22
123WAW321

Harikaydı her saniyeyi sevdim yaa

20
-_-

Süper izleyin

12
Nasirun

Heyecan dolu macera işte buna denirrr!!!

13
GİZEM BAYRAM

Çok guzel

19
memetcan

Harika bir flim çok guzel bir flim efsan

12
ronya

Yine muhteşem....Harry potter serisini çok seviyorum...

44
Edanur ÖzTürk

Çok güzeldi ya beğendim

17
kln

Çok güzedi ben bayıldım

20
Kk

Çok güzeldi heryerinde duygulqndım...

14
alper

Film harika ama tek sorun filmin ses düzeyi zayıf sinemadada aynıydı

143
FRANK

Son partı yarım mı kalmıs sankı ya ben sonundan bısey anlamadım

11
ahmet

Mükemmel bi film

18
Murat Özdemir

Bu film bir harika dostum filmin her yeri güzel bide elf in öldü yerde biraz üzüldüm harry potter serilerini en az 30 kere izlemişimdir bu film i seviyorum...

49
umut

8-9-10 partlar acılmıyor...

-16
PuNkKiD

MUhteşem bir film :)

22
Bekir

tek kelime SÜPER

9
kk

çok gzl v spr

16
nn

harika bir film :)

15
mc_cool:D

mükemmel bi film çok tşk admin ama part 8 den sonra açılmıyor ama sanırım sıkıntı benim bilgisayarda yinede mükemmel

13
emre

film harika ses az geldi bendemi sorun var filmdemi

59
kıral

bence guzeldi ama bazı yerleri sıkıcıydı

17
alper6600

kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim ve filmde emeği geçen herkese çok teşekkür eder şükranlarımı sunarım. filme puanım 10./10

42
rana

o elf ölünce çok duygulandım kendimi tutamadım önceki bölümlerin birindede harrt potter yardım etmişti o ölmeseydi kaçtıklarına çok seviniridim bi normalde çok duygusal değilim ama harry potterin tüm serisini çok seviyorum

239
hasan

ve de beyler bayanlar harry potter asasının nerde satıldığını biliyosanız lütfen satıln yerin te veya internet adresini verebilirmisniz

13
yağmur

bence çok saçma çok sıkıldım

1
aslan kıral

yav gençlik siz harry beğeniyorsunuzda hermonny de harika

45
nihat

bayılıyorum Harry'ye
:):)

29
tuğçeimge

çokk beğendim çok güzel olmuş

22
xkaragahx

sevgilisi olsaydı iyi olurdu

6
sa

harry bir an dovesm geldi :)

8
berke

Muhteşem bir film bence.Ama Harmoni ile Harry sevgili olmalı

6
ggasuuuu...

tekkelimeyle muazam bir film

24
Boşver

HARİKAAAA

17
nida seven

harika bir film

12
GİZEM BAYRAM

BEN AÇAMADIM BİRİNİZ BANA YARDIM EDE BİLİRMİ?

3
GİZEM BAYRAM

BEN AÇAMADIM BİRİNİZ BANA YARDIM EDE BİLİRMİ?

22
ahmet büyüksever

fenaaaaaaaaaaa

8
eyll

Mükemmel

3
leyla bakan

süpe bayıldım arkadaşım resmen aşık odu ne olacak ee tabi bende aşık oldum hahahahahaeşşek

1
sudenaz

ben harry potter e aşık oldum

10
büşra

Cok güzel bi film yaa daniel zatn muhtesemfilmle birlikte daha da muhteşm oluyo

20
buket ak

bu film muhteşem harry potterı çok seviyorum keşke harryle harmonie sevgili olsa daha çok yakışırlardı

4
Fatih Kılınç

Gençlik dewaamm :D

68
mehmet buğra sarı

mütiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiişşşşşşşşşşş

6
ahmet demir

on numara film hastayım butun film lerine

10
osman akin gulduren

Ara sıra takılıyor partlar arasında ama yinede güzel ne akıcı

4
blg

mükmmelll

9
cansu çilek

çok güzel bayıldım

4
esra metin

5
Erdinç Kaya

Elerinize Sağlık

9
ayse lale

bzı yerlerde takılıyo ama yinede güzel

2
ceys hey

ben bu seriyi çok sewiorum ya teşekkürler

8
selahattin vezi

cok guzel film admin sana da tsk başka sitelerde hiç acılmıyo......

14
duygu kızılarslan

yha bu ölüm yadigarların gerçek filmimi yani nasıl yayınlandı ki
ama bu gerçek yani hakikatsa ve ya her neyse harry potter in aramızdan ayrılması hiç ii olmayacak

4
İnciwetruts

mükeemmel

-3
asd

tek tekileme ile hayran kaldım güzell di
emgegi gecenlere tşk :D

-2
ronhermione

ron ve hermiome\'ye bıyılıom ya

3
alper

bence çok abluk bir flim ,filmin neredeyse tamamı karanlıkta geçiyor sanki gölge oyunu..bence cizgi filmini yapsalar daha güzel olur

10
berkant

hakkatten çoq güzel fırsat buulamamıştım izlmeye kısmet bugüneymiş ama arkadaşların dediği gibi ses geç geliyor yinede teşekkür ederim hazırlayanlara

6
hanim simsek

film zaten bir numara ona diyecek söz yokkk yabancılar filmlernde görsel efekte baya önm veriyolarrrrrrrr ondan güzel yani bizmkler bu konuda baya geride kaldılar

6
tuğçe

şey filmde ses geç geliyor yani bir patlama oluyorsa önce patlama oluypr sonra sesi geliyor ilgilenirseniz sevinirim...

0
Yiqido

Yayın güzel fakat ses biraz geç geliyor ..

-4
adem bul

bencede harry le harmony birbirlerine çok yakışıolar yönetmen duy sesimizi ya sevgili olsunlar :)

10
Ali Ünal

SÜper olmuş emeğinize sağlık

10
Zeynep Bilgiç

Gerçekten muhteşemdi.Emeği geçen herkese teşekkürler. Bölüm2 \'yi merakla bekliyoruz.

53
aslanck

ses ve görüntü kalitesi çok iyi bütün emeği geçenlere ve siteye teşekkürler

0
AlberT Enisten

Bu filmin tüm serilerini izledim ve her zamanki gibi inanılmaz bir film ..

Puan : 10.000/10.000

81
melody

coookk qüzL bu fiLmi 10 kere izLesm ynede bıkmam

5
MELİSA/SOYDAN

ÇOK GÜZELMİŞ,ÇOK BEĞENDİM

23
songül

çoooooooooook beğendimmm...

0
oğuzhan türk YILMAZ

lanet olsun niye harmoniyle harry sevgili deilki on numara olurdu

77
elvin

bu filmi izlemek benin icin buyuk bir zevk

144
ahmet demirtas

9
fatih kahraman

part 4 te mahkemeden kaçarkenki asansör sahnesinden sonrası açılmıyor orada part sona eriyor

3