Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Ölümcül Makineler - Mortal Engines
Puanla :
9.0/10 630

Üç Oscar ödüllü Yönetmen Peter Jackson'un yine efsane bir filmi Ölümcül Makineler - Mortal Engines karşınızda. Yüzüklerin Efendisi ile Hobbit'i dünyaya kazandıran isim hem senaryosunu hem yönetmenliğini yapıyor. Aksiyon, Macera, Fantastik türünde olan film 2018 yılında vizyona girmiştir. Dünya üzerinde yaşayan tüm canlılar büyük bir felaket yaşamış sonrasında ise hayatta kalanlar bu yeni dünya'ya uyum sağlamıştır. Artık eskisi gibi bir dünya olmadığı için insanlarda kendilerine hareket edebilen dünya üzerinde yer değiştirebilen ülkeler inşaa etmişlerdir. Ölümcül Makineler - Mortal Engines filmi türkçe dublaj ve altyazı seçenekleri ile yayınlanacaktır iyiseyirleri

Not: GÖRÜNTÜ GÜNCELLENDİ SES LİNE SÜRÜMDÜR!!!

Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
Missss

Muhteşemmmmm, mutlaka izleyin.

0
konf 300

Çok güzel bir film fantastik filmseverler kaçırmasın....

0
mami

Abiya süper film ya çok iyi ya

0
mami

Abi ya çokkkk yaa süperr

0
ferhat

Izlenecek bir film

0
TARZAN

Izlenmesi gereken bir film

0
tunnac

Beklemediğim derecede güzel bir film di. Kesin izleyin

0
Oktay

İzle gör efsane flim

0
Umut

Muhteşem mutlaka izleyin

0
rasko

Gayet iyiydi. Teşekkürler.

0
07 bayram

Iyi güzel admin teşekürler.

0
Necip

İzlemeyen çok şey kaybeder

0
Adnan

Film gayet başarılı olmuş
imd puanı gayet yuksek olması gerekıyor

0
Aaa

Tek göz illuminati saçmalığı olmasa fena film değildi.

0
Fntastlc

Başarılı güzel film IMDB 7.5

0
kemal

Film mükemmel mutlaka izleyin. Spoiler içeren alan! filmin verdiği mesajı bazıları anlamamış ilimünatiyle alakası yok. Londra dediği aslında beyazsaray, doğu duvarı ise çin oluyor. Trumpun yani evangelist ulusalcıların çinle olan ekonomik soğuk savaşını anlatıyor ve abd nin (daha doğrusu batının)bu savaşı kazanamayacağını haykırıyor film. çünkü filmi çekenler çine taşınan yahudi sermayesi yani çinli siyonistler. Bu savaş ulusalcı siyonistlerle, küreselci siyonistlerin savaşını anlatıyor,

0
barem

Baştan sonra izlenmesi son derece heyecanlı ve keyif dolu bir film olduğunu düşünüyorum. Imdb puanı çok çok daha fazla olması gereken bir film.

0
fredyyy

Çok iyi film tavsiye ederim 2 saat boyunca hiç sıkılmayacaksınız

0
xVolvix

Admin iyi oyun filmide gelsin lütfen

0
mortal

Çookk güzell admin eline sağlıkk

0
TARIK

Gercekten müthiş bir senorya çok sürükleyici bir nacera ekrana yapışarak izliyecegınız bir film

0
akyazili

Bakacaz...yorumlarin hepsi guzel gozukuyor

0
Biri

Uçan makinaların olduğu yerde ekmek kızartma aletinin değerliymis gibi anlatılması saçma geldi bana ama film herşeye rağmen kaliteli çekilmiş izlenebilir

0
emir

Film çok güzel efektlerde çok güzel ama gel gelelim her sahnesine ilumunatiyi vermişler .Abdyeni dünya düzenini ben kurucam demiş resmen .

0
Lardox

Super flım

0
faruk

Güzel film tavsiye ederim

0
Filimkolik

Tek kelimeyle harika

0
Furkan

Ilk 30 dk boş sonrasını ekrana kitlenerek izliyeceğinizi söyleye bilirim cidden başarılı bir film olmuş bilim kurgunun ve maceranın dibine vurmuşlar iyi seyirler :)

0
sevcan

Çok hoş .Süpper.Beğendim .Sürükleyeci

0
ömer

Birincisi, admin yine döktürmüşsün.
ıkincisi, dünyanın sonu ve yeni dünya gibi bilim-kurgu konularını sevenler bu filmi izlemezse çok şey kaybederler.

0
SpawN

Gercekten harika bi film herkesin görüşüne saygım var ama fantastik ve bilim kurgu film seviyorum diyip bu filmi sevmeyenler de ne bileyim yani :d

0
fox

Güzel olmuş izlenir bir film yapmışlar ellerine sağlı

0
DoYOMA

Çok kaliteli dört dörtlük bir film izlemeniz gerekiyor

0
veysel

Kesinlikle herkesin izlemesi ni tavsiye ediyorum çok güzel

0
Izleyici

Güzel bir yapıt

0
GENEL İZLEYİCİ

Bence imdb adaletsiz puanlıyor bu film en kötüsü 7.4 almalı

0
Banshee

Filmin en güzel tarafı shrikeydi çok güzel bir karakter yapılmış konusuda güzeldi

0
jeronimo

Gerçekten güzel filmdi.

0
hatice

Güzel bir filmdi izlemenizi tavsiye ederim

0
AsiL

Senaryo kötü olsada film güzeldi. Sıkılmadan izleyebilirsiniz.

0
KENAN

Süper bir film

0
rumuz

Bezden yapılmış bir uçağın hiç hasar almamasını işlemişler.Güzel film.

0
Speedy Mevlüt

Güzel film izlemeye değer

0
Mehmet48

Süper ötesi bir film

0
Carlos..

Harika bir filim saol admin...

0
Samir

Super filim idi.Tewekkuler admin

0
Sena Naz

Film muhteşem robot meselesi çok iyiydi ama çok üzdü

0
Hasib

Kız çok güzel beee

0
Momo

Güzel izle

0
osman

Filim gercekten güzell beyenmeyen filimden anlamıyordur k3sin :d

0
İZLEYİCİ

Kesinlikle tavsiye ediyorum ailecek seyredilecek bir filim

0
barbar

Mükemmel bir filmdi admin teşekkür ederim.Arkadaşlar incelemeyin ,izleyin

0
nemami

Sinemada izlemiştim tek kelimeyle bayıldım. Tekrar izleyeceğim fullhdfilmizlesene.Net kalitesiyle teşekkürler

0
FIRTINA

Güzel emeğe sağlık

0
Hades

Müziğin sesinden konuşmaları anlamak çok zor.

0
İzleyen

Film mükemmel .Ama tanıtımlarındaki beklentimi karşılamadı.Bazı yerlerde saçmalık da bulabiliyorsunuz. Ama kesinlikle izleyin konu ve işlenişi mükememel .

0
Caner

Aga beee film efsane sıkılmadan izledim adamsın sen admin graaal

0
Donmm

Film güzel olmuş ama iki yanlış var 1: kız annesin olduren adamın öldürmüyor 2: londra şehir yok ediyor ama şehir ınsanlar onalar acıyor

0
böğürtlen

Film harika ama müziğin sesi çok yüksekti,sesi kıstığımdaysa konuşmaları duyamadm

0
ramko

Güzel film. Tavsiye edilir.

0
freedy

Muhteşemdi ... Kız guzelmiş bu arada

0
Hakan

Harika filimdi, teşekürler admin, adamın dibisin,,.

0
aksaraylı

Nezaman çıkacak orjinali admin merakla bekliyoruz

0
yavuz

Tek kelime harika

0
Hakan26

Çok Güzel Filmdi Emeğinize Sağlık Teşekkürler

0
kal desem

Yorumlara baktığımda acaba farklı bir film izlemiş olabilirmiyim?..diye düşünmüyor değilim:) tamam izlenilebilir ona lafım yok ama o kadar işte..çoğunluğun aksine "harika bir film" çekmecesine koymayacağım bir fim

0
lol

Film gayettt guzel sadece muzik sıkıntı basımızı agrıttı ama deger .D

0
YİĞİT

Harika heyecan ve vakit geçirebilirsiniz. Ailecek izleyin mutlaka

0
Bozli

Mutis bir film.

0
Senan

Sevdim men gozel filimdi ♡♡

0
lusar

Guzel flım ben sevıyoru boyle flımlerı

0
Mayna

Izlediğim en iyi film sırasında

0
Bir dost

Film harika,
ama muzik beni delirtti cok yuksek muzigin sesi film boyunca sacma sapan gereksiz derecede yuksek sesli muzik filme odaklanamadim zaman zaman sinirim bile bozuldu

ancak filme laf yok kendine has konusu, heyecani soluksuz izleyebileceginiz bir film.

0
montana

Güzel film izlenir ;)

0
Komo

Hayatımda ben böle filim izlemedim

0
Mert C.

Uzun zamandır izlediğim en güzel filmdi. çok güzel anlatılmış.

0
FİLM

Içinizde şüphe olmasın film çok süper bir film 2 saatiniz boşa gitmez 8 puan verdim sizde yukarıdan oylayabilir siniz .

0
turan

Çok güzel filmdi teşekkürler admin

0
hakan

Çok güzel bir filmdi emeğinize sağlık.

0
evren

Uzun zamandır beklediği film di admin teşekkürler senin için.

0
Kenan

Hayatimda izlediyim en iyi filimlerden biri siydi eyer izlemediyseniz cok ama cok sey kacirmissinizdir.

0
msnn

Film güzel olmaya güzel de başrolde ki hatun neden bu kadar mal onu anlamadım :d

0
FıratKCY

Film sürükleyici ve güzel 10/7 izlenir

0
fatih

Görseli cok etkileyici. Ama cok politik bir film olmus...Cin-londra-usa ücgeni..

0
Çağrı G.

Bir peter jackson klasiği daha... Adam işi biliyo.
Teşekkürler admin emeğine sağlık

0
wolfzy

Güzel filmdi emeğine sağlık admin sıradışı bir yapıt kesinlikle izlemelisiniz

0
ıstebu

Yüzüklerin efendisinin gerçek olması bile daha olası tamamiyle sahte illuminati ve pagan propagandacılığı 3 boyutlu izlersen belki bir gideri olabilir sadece görsellik

0
erolhb38

Harika görseller güzel bir filim bir solukta heycanla izledim

0
mehmet

Efsane bir film mutlaka izleyin

0
Sıkayp

Yürüyen uçak keşfeden çocuğun dramına bir son verdiler

0
Murat

Sonu çok güzeldi

0
HAMDI

Çok güzel film. Kaç aydır bekliyordum. Teşekkürler admin

0
Engin

Müzikal filim sanki müzik cok açık ama efektler güzel seyredilir

0
Deli

Efsane film dün izledim bugün tekrar izlicem

0
adiyoos

Admin bu ne hız.Varolasın :d

0
nazar boncuğu

O göz dediğin bin yıldır senin evinde de var iyi düşün

0
SERVET

Senden hızlısı mezarda admin helal olsun sana

0
busra

Çok fantastik ama güzel

0
Momo

Spoiler içeren alan!bi robot için üzüleceğimi düşünmemiştim mükemmel film

0
yabanci

Cok guzel film tsk

0
Ottoman

Çizgi film tadında bir film. çok fazla beklentiniz olmadan seyredebilirsiniz. Puan olarak 6 en fazla.

0
Erciyes

Hiç bekleme
Hemen izleyin
Admin teşekkürler...

0
Hamit

Emeğinize sağlık sayenizde film izliyorum başarılarınızın devamını bekler kolaylıklar dilerim

0
SHRYKK

Izlediğim en iyi filmlerden biriydi. Kesinlikle izleyin arkadaşlar

0
ibalinyusuf

Onnumara film baştan sona macera

0
simgek28

Admin sen muhtesem bir detaysın

0
karadayı

Emeğine sağlık admin

0
fdeniz

Sürükleyici .Aksiyonu bol bir de ses düzgün olsaydı.Ama yine de teşekkürler

0
faruk

Filim harika,hemen harcamamak için ,5 dkk dan sonra ara verdim.Geç saatte cipsimi hazırlayıp ,keyif yapacağım

0
safedi

Güzel bir bilim kurgu, eline sağlık admin

0
hizir

Super bi film hic sıkılmadan izledim tskler admin

0
batu

Dehset otesı bır fılm dı cok uzun zaman oldu boyle bır fılm ızlemeyelı belkı de hıc ızlemedım tesekur admın

0
hayalci

Valla admin eline koluna emeğine sağlık. reklamsız dertsiz izleyebiliyorum. çok teşekkürler.

0
XKLBR

Böyle film ilemeyeli baya olmuştu. çok harika bir film olmuş yapanların ellerine sağlık

0
niko

Harika bir film başından sonuna kadar

0
ömer

Gözün verdiği mesaj çok güzel mükemmel bir film gerçek dünyada aynısını yaşayacak masallara tapanların dünyaya zarar verenlerin sonu gelecektir

0
EMİN

Admin sen bir efsanesinn

0
Deniz

Film harikaydı gelecekte ingiliz oyunları sürüyor anlaşılan

0
göz

Illaki göz olacak illaki gizli mesajlar vereceksiniz

0
Emir

Müzik sesinden dogru düzgün konuşmalar bile anlaşılmıyor.. Filme gelince tamamen hayal ürünü..Seven olabilir. Ama benim tarzım değil.

0
hazar

Film tamamı ile illüminati motlojiye tapanlar ve paganlar la dolu. Kast ettikleri duvar yecücü ve mecüc ün aşamadığı duvar bunlar seddi yikıp yecüc ve mecücü serbst bırakma hayalıyle yapılmış bir film. Her tarafı ile allah cc savaş açmış bir toplum olduklarını kanıtıdır bu film. Dikkatli izleye anlar ne demek istediğimi. Mutlak galip allahtır.

0
ibap

Yürüyen şato'yu düşünen bir tek ben değilmişim. Mutlu oldum :)
@doster

0
e5gökhan

Ben gayet memnun kaldım farklı bir tad olmuş arkadaşın dediği gibi marvel evrenine inanıyorsunuz yürüyen şehire mi inanmıyorsunuz üstelik makine sonuçta. Başarılı bir film teşekkürler admin

0
Canım

Bu ne hızdır bea

0
Taco

Admin sen varya adamın dibisin çok hızlısın bu site efsane artık her zaman favorim bu site

0
Cuma

Efsolarda yine en öndesin admin ^^ senden hızlısı yok :d teşekkürler .

0
Eeinstein

Film iyiydi , öpüşme sahnesi yok du bu beni şaşırttı izlenir aga hayal dünyanızı ileri taşıyacak , abi çekik göz hanım fena :d sırf çekik gözlü hanım için izlenir film biraz yüzeysel anlatılmış gibi geldi bana ama iyiydi .

0
omen

Dosya bozuk galiba açılmıyo

0
Doğru

Bu filmin puanı 8,1 değil 6,7 !!!

0
Kabadayi

Daha izlemeden bloklamiwlar admin bi cozum bul o....u cocuklarinin engellemelerine !ellerin dert gormesin abi

0
Emin

Film güzel arkadaşlar son zamanlarda çıkan filmler göre çok iyi izlemenizi tavsiye ederim

0
Karadenizli

Buna bakacaginiza cuneyt arkın battala bakin, bin kat iyi

0
Yorum

Güzel filmdi. İzlenir.

0
Ramin

Guzel filmdi

0
driver

Güzel film

0
ezel

Adam karınca gibi küçülüyor yeşil deve dönüşüyor kimisi kurt oluyor kimisi uçuyor bunlara inandında yürüyen şehire mi inanmıyorsun eğer hala inanmıyorsan thorun çekici sana neyse

78
ALPER

Güzel degil bence bence yani

0
Efe

İdare eder

-3
Rick Grimes

Film süper kesinlikle izleyin

-8
Bay e

Filmi önce kendin seyretmeye çalış. Bir saattir filmi seyretmeye çalışıyorum tam bir fiyasko

6
hasan

Eyvallah dostum iyisin,filmde izlenir.

3
Viva

Sinemada izledim gerçekten güzel bir film olmuş

5
İsoo

Admin helalll aksama izlerim bekledigim filmlerden

8
Canavar

Sana varya helal olsun daha 2 gün oldu gösterime gireli sen siteye atıyorsun fillmi , senden hızlısı mezarda admin

9
mustafa

Lutfen su fılmın bluray ını cıkartın sabırsızlıkla beklıyorum

6
ysn.akhn

Adamsın yaa beklenen filmlerden biriydi harikasın

1
osman

Admin hızına hayranım. Böyle devam

0
KAPTAN

Reis nasıl bi kralsın acaba

0
Kadir Çelik

Arkadaşlar nacizane fikrim; filmi bu şekilde izleyip çöp etmeyin. HD versiyonunu bekleyin ya da bu şekilde size kalmış bir durum. Ben HD versiyonunu bekleyeceğim. İzleyecek arkadaşlarada iyi seyirler. Admine de teşekkürler:)

0
dayı

Görüntü nasıl izlenebilirliği var mı ?

0
momo

Admin büyüksün...

0
Halil

Film daha gösterime girmedi gelecek neymiş yok 1 ay olmuş hadi yiyorsa sinema salonuna git bu filmi açın bana de o kumandaya oturur aynada kendini izlersin artist

-4
Dino Merlin

Ne zaman gelecek acaba?

0
her

Gelecek ne broo gelmeyecekse paylaşma abi bir ayı geçti

0
Galadriel

Yani sen peter jackson'sın, ismin ''orta dünya'' başlığı altında bulunuyor.Param bitti, animasyon ile para kazanalım der gibisine yapılmış.Elrond'da o role yakışmamış gibi.Neyse ben orta dünya'ya geri döneyim.ımdb fazla. Bol şans..

1
Botan

Bir aydır bekliyorum bu filmi neden yayinlamiyorsun

6
Burak

Son zamanlarda orta dunya gibi tamriel gibi ya da star wars gibi evrenlerin cikis noktasi olan kitaplarin yazilmamasindan ve boyle icerikleri filmlere uyarlayamadiklarindan dolayi bunlar iyice sapitmislar. Yuruyen sehir ne lan? Seneye ve ondan sonrakini de yuruyen havalimani ve yuruyen ucak yapin amazing trigology olsun al sana müthiş franchise. Bi de ismini Mortal Engines yapmislar yok amk mortal diesel engines and gas turbines with internal combustion and citiessss. Surekli bilimkurgu ve fantastik turde filmler izlerim ama bu film buram buram leş gibi sadece efekt uzerinden para kazanma kokuyor... uzak durun bu ne la?

5
doster

Miyazaki serisinden yürüyen şato filmine benzettim

2
soğuk

Admin neden düşünce özgürlüğüne müdahale ediyorsun. Filmler hakkında yazdıklarımız neden burda gözükmüyor. Sadece övgümü yazmalıyız....

9
MERT

Filmi izlemiş kadar olduk :d bu fragmandan başka birşey olmuş.

1
rumuzbulamadım

Bioshock oyununa benziyor

1
Pandasyum

Cassandra clare hayranı birisi olarak söylüyorum merakla bekliyorum. Farklı bir yapıt olacak gibi görünüyor. Yapımcıların da etkisi ile beklentim yüksek. Umarım beklentimi karşılayan bir film/film serisi olur.

1
Avci

Zaten güzel olan olmayan bir şeyi kurgulamak sizi etkileyen bunun bir beyinden çıkmış olması değil mi çünkü bu yok bu bir kurgu bu hayal önemli olan bunu hayal eden insanın gözüyle görebilmek ben şimdiden sevdim teşekkürler elinize kolunuza sağlık

0
yssn

Bu film zaten yok muydu ben hatırlıyorum böyle bir film eskinin aynısını çekmişler demekki

0
Zadikom

Konu güzel olurmu izleyip görecez ama filimin kaliteli olduğu kesin site harika kac yildir bu siteden izliyorum admine sonsuz tesekurler

1
Deniz

Neco dostum film zaten bilimkurgu ve fantastik kasmaya gerek yok kasarsak bu film türünü hiç yapmasınlar o zaman hepsi hayal ürünü sonuçta yüzüklerin efendisi de hersey mantıklımı geldi sana ilginç Bi duygu

1
efe

Matrix in çakmasını yapmışlar ajan simitte orda :dddd

5
Neco

Fragman çok aptalca tasarlanmış, en önemli kısımları sonlarıda dahil gördüm. Artık filmi izlememe gerek kalmadı...

Ayrıca sadece cg cinematic animasyonlarına güvenen boş bir film. Bunu söyleyen ben, hobbit ve yüzüklerin efendisi serilerinin gelmiş geçmiş en iyi seriler olduğunu düşünen biriyim. Kısaca peter jackson'u severim düşman değilim ama gerçekten çok salak bir film. Dünya mahvoluyo ama birden sanki gelecekteki süper teknolojili yerlere ışınlanıyolar. Dünya mahvolunca arabını hareket ettirmek bile mesele olmalıydı vs... çok saçma.... Biliyorum film bu saçma şeylerde olur ama olayın en azından bir mantığı olur.... Birde merak ettiğim birşey var bakalım bu aşağıdaki mesajlar gerçek izleyiciler tarafındanmı yazılıyor yada yalandan yazılarmı... Bunu mesajım yayınlanırsa anlarım yada yayınlanmazsa.... Bu arada sitede izlediğim bir kaç film için admine teşekkür ederim, hazır fırsat bulmuşken bu ilk mesajımda teşekkür edelim...

7
Tahsin

Kahretsin,yine dünyayı bunlar kurtaracak :)

0
Xmenci

Yine seri halinde devam edecek muhteşem bir film sabırsızlıkla bekliyorum fragman için sağol admin.

1
Furkan

Sitenizi ve instagram sayfanızı severek takip ediyorum ama bu film tutmaz, cidden abartmışlar ve kötü olmuş fragmandan izlediğim kadarıyla.

4
casting

Kıyak filme benziyor :)

2
Ahmet Umut

Heyecanla bekliyorum şu filmi

1
mertt57

Helal sana admin bekliyoruz süper film ...

0
s260kenara

Yazık bu kadar ımbd puanına bu fılme

9
Mevlanzade

Harika bir film kesinlike izlemeye deyer kardeslerim

0
ErenK

Çok iyi bir film olacak gibi duruyor

0