Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
IMDB 6.5
9.5/10 249
HD 50 yorum Pokemon Seni Seçtim

10 yaşına girdiğinde bir pokemon sahibi olmak için sabırsızlanan Ash Ketchum saatini kuracak ve profesörün yanına koşarak giderek bundan sonra onunda beraber olacak ilk pokemonu seçecektir. Fakat heyecandan uyuyamadığı için tam alarmı çaldığında uyuya kalacak ve geç gidecektir. Bu yüzden diğer kişiler güzel pokemonları seçerken Ash Ketchuma pikachu'u kalacaktır. Pokemon efsanesinin doğuşunu konu alan animasyon filmi 2017 yapımı türkçe dublajdır.

Yönetmen
Kunihiko Yuyama
Oyuncular
Megumi Hayashibara, Rica Matsumoto, Sarah Natochenny, Unshô Ishizuka
Yapım
2017 Filmleri Japonya
Tür
Aile Filmleri, Aksiyon Filmleri, Animasyon Filmleri, Fantastik Filmler, Macera Filmleri
Kategori
Yabancı Filmler
Süre
98 dk
Dil
Türkçe Dublaj
Etiketler
-
Filme Yorum Yaz
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
  • Alpkaan

    Bunun devamı varnı veya gelecek mi. Eskiye döndüm özlenen o günler beni çok etkiledi

  • dsasa

    Çk güzel

  • Ash Ketchum

    Seni seçtim pikachu !

  • pokemon

    Bayıldım çok güzeldi resmen filmi ben yaşamış gibi oldum

  • cevdet

    Film harikaaa ötesi!

  • blabla

    Yaaa pokemon filmlerine bayılıyorum çok güzeller harika yaa keşke gerçe hayattada pokemonlar olsa

  • geçmiş

    Gerçekten güzeldi ve bian o döneme gittim tşk admin

  • Ufaklık

    Bian gecmişe gittiğimi hissettim tskürler admin emeğine sağlık yeni seri varsa yükler misin arka arka izliyelim (: hersey için saol

  • Cihan

    Gözümde canlanır koskoca mazi

  • deli kaman

    Filmde en çok hoşuma giden şey filmdeki şarkıların türkçe söylenmesiydi. Bu gerçekten harikaydı benim için.

  • BİLGE PUSUCU

    Kardeşim 1080p çok bune kasmaktan film i izliyemiyoz.

  • kaan güç

    Oooo izliyelim bakm güzelmi ?

  • marşmotoru

    Bi 14 sene geriye gittim duylandım lan
    gerçekten teşekkürler filmizlesene.Net adamsın

  • Ash

    Abi yeni filmini çok bekliyom pikachu dedektif oluyo çok havalı

  • FERDİ

    Cidden mükemmeldi

  • Ares

    Gerçekten çok güzel olmus

  • İSMET EMRE

    Çok duygusal beğendim

  • yusuf kerem

    Çok güzel bir filim muhteşem

  • Sulaymen

    Eskisi gibi olsun diye sabah kalkıp kahvaltı yaparken izledim

  • tayyip

    Teşekürler fullhdfilmizlesene.Net

  • burik

    Ben genelde yorum yazmam ama cocuklugumun cizgi filmi!!Efsane!

  • Koray

    Çocukluğumun cizgi dizisini film olarak izlemek güzeldi keyif vericiydi :)

  • Şahan

    Çocukluğumuzun efsanesi çok güzel olmuş gerçekten

  • kerpeten

    Roket takımını bi iş yaparken göremedim sürekli havaya uçtular

  • Hakan

    Güzel bir film

  • Efsane 49

    Bian çocukluğuma gittim ne güzeldi o günler be süpersin adminnn efsaneydi

  • Tarık kemer

    Izlerken Çocukluğuma geri dondum sanki

  • SÜPERİSTAN

    Şu an 22 yaşındayım küçüklükten beri izliyorum sonunda türkçe dublaj gelmesi çok iyi oldu filmlere teşekkürler fullhdfilmizlesene.Net

  • Halis

    İzlerken kaç kere tüylerim diken diken oldu. Filmi yazanın kalbinin güzelliği çok net yansımış. Çok beğendim

  • TÜRK

    Admin teşekkürler devamını da bekliyorum

  • sinanTR

    Çocukluğumu hatırladım güzel bi site bulabilsem pokemon u tüm bölümleri izlicem tekrardan .. Bazı yerler kesilmiş gibi yetiştirilmeye çalışılmış ama herşeye rağmen çok güzeldi

  • Çılgın Antalyalı

    Çok güzel çocukluğuma döndüm sayenizde çok teşekkür ederim

  • TÜRK FATİH

    Pikoçu ağlama patlaması kadar dramatik bir bölüm yok güzel bir film beğendim en azından çocukluğuma geri döndüm sayenizde teşekürler admin

  • ömeraga

    Sizin için zamanın hiç değeri yoksa izlenebilir

  • Kruvazor

    Hala izliyoruz.. Hiç bıkmadan usanmadan :d

  • serhat

    Harika kesinlikle izleyin

  • sdtrgn

    Ne zamandır izlemiyordum paylasım ıcın tesekkurler :)bide bunu deneyelim

  • Dejoner67

    Pika Pikajuuuuuuuuuu. Hey gıdı guzel zamanlar.. Cocukluguma geri döndüm huzur buldum

  • Orhun

    Bazı sahnelerde gözleri dolan bir tek ben miyim ?

  • Ünal adnan

    Yine gözlerim yaşardı

  • emre

    Helal olsun admin eline sağlık

  • Irmak Bangtan

    Ben sevdim anime

  • Deniz

    Görür görmez girip izledim ve çok güzel. Sonuna doğru az kalsın yaktırıyordu ama mutlu son ile bitti. çocukluğumda pek yetişemedim ama şuan izlediğim için mutluyum.

  • Okyay

    Yaş 31 ama izledim bea ağa :d resmen duygulandım. ılk okulda, okuldan gelip sahanda yumurta yapıp pikaçuyu izlemeyi özledim bea ağa :d

  • FİLMART

    Çocukluğuma geri döndüm harika!!

  • Abizinpro

    Pokemon seven bi kşi olarak tek kelimyle efsane

  • HAYDAR

    Çeşmeli eş yine kazandı

  • Aaaa

    Süper olmuş

  • Marazhoca

    Admin senden hızlısı yok mazilere goturdun beni emeğine sağlık

  • Xtap

    Çok keyif aldım resmen çocukluğuma gittim :) paylaşım için teşekkürler