Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
IMDB 8.8
9.5/10 7.902
HD 108 yorum Dövüş Kulübü - Fight Club

Fight Club (Dövüş Kulübü) Chuck Palahniuk'un romanından uyarlanan 1999 yapımı efsane bir filmdir. Yönetmen koltuğunda David Fincher'ın oturduğu Fight Club filminde Brad Pitt, Edward Norton ve Helena Bonham Carter baş rolleri paylaşmaktadır. Norton, beyaz yakalı işinden hoşnutsuz olan isimsiz anlatıcıyı oynuyor. Sabun satıcısı Tyler Durden (Pitt) ile bir Dövüş Kulübü oluşturuyor ve kendisiyle ve mutsuz bir kadın olan Marla Singer (Bonham Carter) ile bir ilişkisi var.

İsimsiz anlatıcı, monoton hayatı ve uykusuzluk sıkıntısıyla cebelleşen bir adamdır. Bir ailesi ve yakın dostları bulunmayan Anlatıcı doktorunun tavsiyesi üzerine kanser hastalarının terapi gruplarına katılır ve toplantı sırasında Marla ile tanışır. Marla'da Anlatıcı gibi hasta olmamasına rağmen grubun toplantılarına katılmıştır.

Anlatıcı'nın ve Marla'nın çabaları, tüketici kültürünün anlamsızlığına karşı bir tavır almaktır adeta. Kariyer sahibi ama yalnız insanların bir tepkisidir. Anlatıcı'nın jenerasyonu esasında ölü bir jenerasyondur. Bir yolculuktan sonra eve döndüğünde evinin yanmış olduğunu gördükten sonra arayabileceği tek kişinin yolculuk sırasında tanıştığı sabun satıcısı Tyler olması da adeta bunun bir göstergesidir.
İçtiği bir kaç bardak biranın ardından park yerinde Tyler, kahramanımızı kendine yumruk atması için kışkırtacaktır.
Aralarında başlayan bu kavga Anlatıcı'nın bütün hayatına yön verecektir. Bir zaman sonra Anlatıcı, Tyler'ın yanına taşınır.
Tyler'ın önderliğinde bir dövüş kulübü kurarlar ve bu kulüpte sayıları 50'yi aşmamak şartıyla genç erkekler birbirleriyle dövüştürülür. Kısa sürede kulüp popüler hale gelir ve Tyler hızlı bir şekilde bu ölü jenerasyonun adeta mesihi haline gelir. Fakat gün geçtikçe bu durum içinden çıkılmaz bir hale döüşmeye başlar.

Tyler ve Anlatıcı'nın olaylara verdikleri reaksiyonlar aynı olmaya başlar. Kurdukları kulüp ise kapitalist dünyada kendini önemsiz ve dışlanmış hissedenler için bir toplanma noktası olma özelliğini korur, gün geçtikçe üye sayısı ve üyelerin bağlılığı artar. Anlatıcı bu olaylar olurken Tyler'in kendisine kasıtlı olarak haber vermediği Kıyamet Projesini öğrenir ve Tyler'ın onu yalnız bırakması sonucunda şoka girer.

Onu her yerde aramaktadır, bulabilmek için dünyanın bir çok şehrine gider ve gittiği her şehirde kulübün ne kadar geliştiğini ve o şehirlere de yayılmış olduğunu görür. Hiç bir şekilde kontrol edilemez hale gelen bu ilerlemeye son vermek isteyen Anlatıcı artık eyleme geçer ve Kıyamet Projesi'ni polise anlatır.
Kıyamet projesi; Bütün büyük bankaları havaya uçurmak, bankanın veritabanında bulunan tüm hesapları silmek ve insanların borçsuz olarak yeni bir hayata başlamasını sağlamak gibi çılgınca bir projedir. 

Fight club türkçe dublaj izle
Fight club türkçe altyazılı izle

Fight Club - Dövüş Kulübü Full HD Film izle iyi seyirler diler.

Yönetmen
David Fincher
Oyuncular
Brad Pitt, Edward Norton, Meat Loaf, Zach Grenier
Yapım
1999 Filmleri ABD,Almanya
Tür
Dram Filmleri
Kategori
Yabancı Filmler
Süre
139 dk
Dil
Türkçe Dublaj
Etiketler
-

Bluray Sürüme Güncellendi!!!@Ozan

Filme Yorum Yaz
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
  • Fly

    Çok iyii

  • Tyler durden

    Hayattımda izlediğim en iyi film en iyi

  • gülsü

    Efsane kesinlikle izlenmeli

  • AvrupaliTurk

    Vay be ... film muhtesem

  • Sungur

    Kesinlikle izlenilmeli

  • SiriusBlack

    Köpürürsün gluk gluk gluk burası merkez fight clup

  • Karantina aşığı

    Çok güzel bir film

  • Astral

    Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden di

  • Malesef

    Harbi çok iyi filmdi anlamak lazım sadece filmin sonunda filmi anladım diyebilirim.

  • Film Manyağı

    Önceden izlediğimde çözememiştim filmi ama tekrar izleyince anladım.

  • Çeto

    Ilk defa izledim filmin sonunda şoktann ağzımı kapatamadım efsoooo

  • Mustafa

    Efsane iyi film kesinlikle izleyin

  • maleriya

    En son sahne efsane

  • Bucur

    4. Kez izleyişim...

  • KRAL

    Ters köşe bir film altıncı hise benziyor

  • Halil ibrahim

    Filmin başındayken yorum yapmıştım güzel diye
    bitti.
    Mükemmel bir başyapıt
    izlemeyen herkesin izlemesi gereken bir film
    dövüş filmi filan değil psikolojik dram

  • Halil ibrahim

    Güzel filmdi

  • Delimanyahhhh

    Harika, harikulade.

  • TAYLOR

    2.Kez izlemek için geldim

  • Fantastik adam

    Asrın filmi desek yeridir helal olsun

  • ilgatimur

    Yıllardır izliyorum,hiç bitmeyen bir dizi gibi seviyorum bu filmi.Er ya da geç bulunması gereken bir maden bu,hazine hatta

  • Matematik

    Bu kadar geç izlediğime inanamıyorum. çok iyi.

  • edebiyatçı63

    Bu filmse eğer,diğer izlediklerimiz ne...

  • ressam

    Filmi beğendim ama sanırım yorgun olduğum için ve bazı sesleri tam duyamadığım için ( ortamdan dolayı sesi kısmak zorunda kaldım) etkilenmedim filmden. Ayık kafayla 1-2 hafta sonra tekrar izleyip ders çıkarmayı düşünüyorum bunca insan etkilendi ve hayat felsefesi bile çıkardıysa filmde bir şeyler vardır ben kaçırmışımdır diye düşünüyorum.

  • adamgibiadam88

    Gerçekten bir başyapıt. şu ana kadar ben film mi izlemişim diye düşündürüyor insana.

  • İzmirli

    Güzel bi fılm konusu felan iyi 10 uzerınden 7 bence böyle bir tane daha film seyretmek istersenız baslangıc diye bir film var izleyın :)

  • rockroll26

    Ben bu filmi bu zamana kadar dövüş filmi sanarak hiç izlemek istememiştim.Meğersem psikolojik gerilim filmiymiş.Al burdan yak

  • Lütfü

    Güzel film 10 üzerinden 8

  • Alpfredoo

    Böyle bir film daha gelmezzz

  • gölge

    2.16.16 filmi özetliyor:)efsane film

  • ALEMCİ

    Aman aman

  • Pilotkasklicocuk

    BAŞ YAPIT ,IZLENMESI GEREK ,HAYATI SORGULATIYOR, OZET

  • Sinan

    En az 10kere izleyin kardeşim kitabında okuyun felsefe muhteşem. Kapitalizmi ancak bu kadar iyi anlatılır

  • att

    Tarihin en şişirilmiş filmi

  • clay

    Buna benzer film istiyorsanız who ı'm / ben kimim, filmini öneririm. Seneryo tıpa tıp aynı izlemelisiniz.

  • erdo

    Kimin düsüncelerinde bir tyler durden yok ki.. Harika film..Oyuncular ise muhtesem...Edward norton oscarlik oynamis..

  • Tarık

    Gereğinden fazla iyi bir senaryo böyleleri 15-20 yılda bir gelir

  • Emre

    25. Kare miydi neydi onunla çaktırmadan bi kırmızılı adam koymuşlar sürekli çıkıyor kollarını göğüs hizasında bağlamış :d farkeden var mı ?

  • bruce lee

    Uzun süre önce izlemiştim 2 kez izledim guzel bir fılm

  • eqwss

    Böyle bir film bidaha hic denk gelmez hemen izleyin....

  • elpatron

    Süper ötesi film. Acilen izleyin , şiddetle tavsiye ederim

  • sleeper

    Yaşamınıza yön veren nadir ve harika filmlerden biri.. Brad pitt'in bulunduğu hiç bir filmi kötü yorumlayamıyorum :/

  • Ozb20

    Hayatımda gördüğüm en iyi filmlerden, beni de anlatıyor...

  • MollyGoneTooBad

    Kesinlikle izleyin derim.

  • gwild

    Güzel bir film konusu çok değişik yıllar önce izlemiştim tekrar sıkılmadan izledim...

  • Batuhan

    Berat kardeş sen mükemmel geçirmişsin zamanını embesil seni

  • soğuk_savaş

    Film mükemmel tabi dikkatli izlerseniz

  • Brtbyrktr

    18 sene önceki filmi daha yenimi izliyonuz boş boş onca yılları harcadınız hee

  • RacstaR

    Hayatı akışına bırakmak gerekir bazen herşeyden uzak ve bi o kadar da mükemmelliyet kılıyor insana.

  • Izleyici

    Her dakikası mükemmel

  • Toprak

    İzlenilmesi gereken filimlerden biri üst düzey gerekir :) Teşekkürler Admin beni böyle bir zihnin içine soktuğun için

  • Berkay

    Muhteşem bir film gerçekten bunca sene boşuna izlemişim diğer filmleri.

  • Alper

    Ikiz kuleler mesajini cok net bir sekilde vermisler

  • Hayali

    Admin emeğine karşılık bu yorumu yapıyorum gerçekten adamsın teşekkürler filmler kaliteli

  • Nirvana34

    Ölmeden önce izlenmesi gereken filmlerden birisidir. Ayrıca anlamak için zeka seviyesinin önemli olduğu filmlerden birisidir. Kimisi izler 'saçma' der, kimisi izler ve 'baş yapıt' der.

  • Mesut

    Beyler yeni mı izliyonuz bu sitede flm 2 senedir ben bu sitede yim

  • Akıllı cocuk

    Admin ellerine sağlık sayende güzel filmler izliyoz

  • eleman

    Admin bu aralar çoşuyor. Filimleri hd seri yüklüyor. Yok böyle bir site. :-)

  • Cumali

    Iq seviyeniz yüksekse izleiyn derim fakat bu film aslinda sizi hayattan soguta bilir :)

  • eh işte

    06:19 başara bilseniz durdurun. Bir anlık bred pitt geliyor

  • filmovie

    Bir neslin psikolojisini bozan bir başyapıt.Harikulade bir sistem tespiti.ınsanın hayatı 2ye ayrılır.Bu filmi izlemeden öncesi ve sonrası.Dikkat uyarı doludur film.Tyler'a güveniyoruz...

  • Reiz

    En iyi site

  • Joe

    Gerçekten arkadaşlar reklamsız bir site efsane site bayıldım

  • enesk

    Harika bi film gercekten izlemenizi tavsiye ederim

  • Rahatsız

    Filmi izleyip anlamayan şahıslar dışarı çıkıp ilk gördüğünüz kişiyle kavga edin eminim sonradan anlayacaksınız.

  • kareli battaniyem

    Bu film insanın hayat felsefesini değiştirir. Benimkini değiştirdiği gibi.

  • hai_1907

    Bu filmi izlemeyen hemen ölmeye gitsin

  • Joker

    Bu filme guzel değil dıyen arkadaslar bos bır ızleyıcıdır cogu kısı bu fılmı ılkte anlamaz replıklerı bıle baslı basına yetıyor bu fılm insanın hayat felfesefesını bıle degıstırebılıyor. Konusu çok derin fight club ıle ılgılı her seyı okmustum tavsıye ederım ...

  • Yaren

    Filmin sonun da ağladım.Bu ne mükemmellik ayrıca sondaki şarkı Pixies-Where is my mind :)

  • Fatih

    Harika bir film hayalimdeki şeyi canlandırmışlar anlamayan arkadaşlar kendinizi bi yoklayın derim izlemeyenler mutlaka izlesin ...

  • Kötü adam

    Hiç bıkmadan tekrar tekrar izleyebileceğim filmler arasında yer alıyor.

  • Serhan

    Çok güzel bir film.2 buçuk saatimi çok iyi bir şekilde değerlendirdim ve filmi kesinlikle izlemelisiniz arkadaşlar !

  • Musti

    Daha önce izlediğiniz filmlerde yaşadığınız düşünce ve duyguları en üst düzeyde yaşadığınızı düşünüyorsanız tekrar düşünün :)

  • Exorcism

    Hayatımdan 2 buçuk saat çaldı. Bu filmi beğenenler neresini begeniyor çok merak ettim doğrusu

  • estara

    ne dicemi bilmiyorum izleyin görün

  • yasın

    Site güzel saol

  • falkonn

    hayatımda izlediğim en saçma anlamsız bir film zaman kaybı bu kadar daha bi şey yazmak istemiyorum

  • oz

    izlemeyen çok şey kaybetmiştir

  • Onur .

    harika bir film izlenmesı gereken bir film .. son saniyede sigara yangınından sonrakı o sahnede harıka bır espiri katmış :D :D :D

  • ali

    Donmadan, duraksamadan film izleyebildiğim tek site. Kurucularına ve yöneticlerine teşekkür eder başarılı çalışmalar dilerim

  • d0ntw0rry

    Mevlana Demiş ki; Ya göründüğün gibi Ol, Yada olduğun gibi görün... Senarist bunu mükemmel bir hayal gücü ile işlemiş.. Anlayana sivrisinek .. hesabı iyi seyirler... Emeği geçenlerin ellerine sağlık.

  • Emre Aydoğdu

    Harika bir site yapımda emegi gecen herkese ççok teşekkürler ellerinize emeginize saglık Allah razı olsun valla muhteşem .. :) birisi burası siteyi övme yerimi demiş ve adminler mi yazıyor demiş ama övulmeyecek gibi değil ve adminler mi yazıyor derken hangi kafayla yazdın bunu valla sadece gluyorum sana .. işleri gucleri yokda onla mı ugrasacaklar ..Filme gelincede çok meth ettiler filmi izleyip göreceğim artık :)

  • Emre Aydogdu

    Harika bir site yapımda emegi gecen herkese ççok teşekkürler ellerinize emeginize saglık Allah razı olsun valla muhteşem .. :) Filme gelincede çok meth ettiler filmi izleyip göreceğim artık :)

  • treteal

    Çok değişik bir film.Karmaşık ve zor bir kurgusu var

  • order

    güzel bir filmdi yarışmacı arkadaşlara başarılar diyorum burdan beni tanımayanlara selam

  • muhammet

    10 numara film

  • köksal

    10 numara film kesinlikle izleyin

  • muhammet yıldız

    süper bir film 10 / 9.3

  • efkanefe

    Burası filmi yorumlama yeri mi yoksa siteye övgüler yağdırma yeri mi ? ya da site sahipleri o yorumları yapmış olmasın ;)

  • abc

    abartıldığı gibi kesinlikle iyi bir film değil onu belirteyim arkadaşlar ...

  • Emre

    İzlediğim en iyi filmler arasında ilk 5'e girer kesinlikle izleyin hiçbir şey kaybetmezsiniz filmin harika bir felsefesi var tekrar izleyeceğim.

  • turhan

    bu kadar aptalca bir film daha izlemedim sanırım zaman kaybı

  • Ezreal

    Filmi 2. İzleyişim olucak film beni benden aldı.

  • Bodyguard11

    Bu filmi kesin bir kanıya varana kadar izleyin anladığınızda hayata olan bakış açınızı değiştirebilir ! (İnception filmide bakış açısını değiştiren türdendir tavsiye ederim.)

  • Robban

    harika harika harika bir filmdi. ! teşekkürler

  • onur

    Nefis. Bir filmdi herkeze teşekkür ediyorum bu güzel filmi izledim için burdan yengeme ve enişteme selamlar

  • WaRRoF

    gerçekten kaliteli bir site böylesi zor bulunur aradığım bütün filmleri burda buldum çok tşkler.

  • sanane

    of manyak bir film ya mutlaka izleyin.

  • Harun Karali

    film yavaş başlasada öyle bir bitiyo kı filmı beğenmemek elde değil sonuna kadar izleyin pişman olmazsınız.

  • murat :D

    adam kendini dövüyor orası çok komik :D

  • Umut Demir

    Mükemmel bir yayin kalitesi var sitenin dün izledim filmden o kadar etkilendimki bügünde izliyorum

  • m.nurullah

    kaliteli bi sitee ellerinize sağliık işinizzi cidiye aldığınız için teşkkurler

  • tolgaeren

    site harika filmler 10 numara görüntü kaliteside öyle emekleriniz için teşekkürler reklamlara tıklayıp duruorm her girdiğimde sırf katkı olsun die site ayakta kalsın böyle bi site kolay bulunmaz

  • İhsan

    Hayata bakış açınızı değiştirebileceğiniz türden bi yapım, hemde dev gibi bi yapım. İzleyipte anlamayanlar; bir kez daha izleyin.. hatta 2, 3 falan.

  • ihsan

    Gerçekten kaliteli bi yayın yapıyosunuz. Teşekürler adminler.

  • Yasin

    bakalım nasıl :D

  • mert

    her site aradım ama bunun gıbısını bulamadım cok tesekkurler

  • Joe BLack

    Geçen gün aklıma düştü film o kadar aradım doğru düzgün bir yerde bulamadım.
    Ne diyebilirim ki. Çok teşekkürler.