Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
YENİ ADRESİMİZ Fullhdfilmizlesene.net OLMUŞTUR.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.net
Yeni Filmler : 2019 film izle
Yeni Filmler : 2018 film izle
Nehir Kırmızı Akar - River Runs Red
Puanla :
6.7/10 84

Charles Coleman kenar mahallelerde büyümüş ve daha 17 yaşındayken baba olmuştur. Herkesin onun bir serseri olacağını ve oğlunu terk edip gideceğini söylemesine rağmen Charles oğlunun annesi ile evlenmiş, okulu bitirmiş ve üstüne üstlük başarılı bir yargıç olmuştur. Charles için hayat çok iyi gitmektedir özellikle de oğlunun büyüyüp okulu bitirip kariyerine başlayacağı ilk gün Charles her zamankinden çok daha gururludur. Fakat yine aynı gün Charles aklı hayaline gelmeyecek acı bir haber ile sarsılır. Oğlu sokak ortasında öldürülmüştür hem de iki polis tarafından. Tüm aile yıkılmıştır ve güvendikleri adalete sığınmışlardır. Ancak bekledikleri gibi olmamış ve bu katil iki polis adaletten paçayı sıyırmıştır!

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
momo

Güzel bir filmdi..

0
rumuzsuz

Çocuk ilk öldüğünde yanına koydukları silah ile (baretta 92f) daha sonra yanında bulunan silah (glock) başka silahlar. Oyunculuk berbat, son derece amatörce bir film. Puanına aldanmayın.

0
momo

Film güzeldi zamanı bol olanlar için izleme tavsiye edilir.Aşağıdaki yorumcu arkadaşlar zaten zamanınız varmış hiç olmazsa biraz amerikan kültürü edindiniz.

0
KUZEY EGE17

Zaman kaybı.. Sonu çok saçma bitti.Aldığı puanı hak etmedi

2
Quazimdo

Imdb puanına aldandım boşa vakit kaybı oldu.

2
gatsby

Film idare eder gibi gidiyor taki en son sahneye kadar.cok sacma sekilde bitti.daha farkli olabilirdi.madem olucektiniz bu kadar ugrasmaniza gerek yoktu.cok daha basit sekilde beraber olebilirdiniz.anlamsiz buldum.yonetmeninde filmin sonunda ne oldu lan simdi amk madem olecektiniz ne.diye.bu kadar aksiyona girdiniz lan ne sacma film cektim ben boyle senaristin ta... demisligi var sanki. )))

1
bedavacı

Allah belasını versin bu filmin. Puanına aldanıp izledim. Sakın izlemeyin

8
Eray

Film hüzünlü ve gayet güzel bir film mutlaka izleyin

2
Erdinç

Puanını çooook vermişler çok.

1
Barış

Fena degil ama iyide degil ben pek begenmedim kendi dusuncem

0
yalan yok

Sürekli olarak yanlış imdb puanı yazıyosunuz, ayıp! Misal bu film 5.7!!! Yalan yok!

2
Vertigo

Abi filme özet bilgi yazıyoruz diye sinopsisi yazmışsınız bu nasıl adminliktir.Senaryoyu okudum resmen

10
mmtscarface

Admin sayfana ilk yorumum kusur bakma da imdm puannı düzelt istersen

3
2323

10 üzerinden 8 i haketmiyor

2
Papillon

1:14:45
çalan muzik wine up -askellie

-1
Kumandan

Güzel bir film, eline sağlık

1
Enver

Bu filme nasıl 8,0 imbd puanı verilmiş hiç anlamadım. Daha komplike bir ilişkiler, konuşmalar, duruşmalar bekliyordum. Açıkçası bu film benim için bir hayal kırıklığı oldu.
Yine de ellerinize sağlık.

3
Rumum

Zaman kazanci

1
mozyamanol

Zaman kaybıı.Konu dağınık.Hikaye pek ilginç değil boş vakit de bile seyrettmeyin alt yazı çoğunlukla uyumsuz.

2
Timur

Zaman kaybı arkadaşlar
ve o imdb puanı verenlere seviler burdan

2
musti

Filmin konusu dram ama oyuncularda o ruh yok yönetmen berbatmış ve sıradan film kaliteli film sevenlerin hiç ama hiç hoşuna gitmeyecek bir film müzikler filan resmen filimle dalga geçilmiş komedi türü olabilirmiş

0
Mehmet

Profesyonel dizi ve film izliyicileri varmış aramızda ve. Halen yorumlara göre film izliyorlar siz bırakın profesyonelliği amatör bile olamazsınız

0
Yorumcu

Bir filme bu kadar yorum yapılıyorsa film boş değildir :)

1
Mustafa

1:14:45 de giren şarkıyı bilen varmı acaba

5
ral

Imdb puanları şaştı bu ara. Yaramaz.

1
jewiSS

Imdb'si 6.1 olan filmi 8 üzerindne kakalamaya çalışıp neden insana vakit kaybettiriosunuz ki?

15
Ali Beyerk

Adalet bazen yazılı kitapta olanın aksine İnsanın yüreğindeki Dogrulardır.Hükmedilen karar karartılmış deliller bazen bir kişinin değil onlarca kişinin hayatını kötü yönde etkiler.MUHTEŞEMDİ.. Cehaletin kol gezdiği şu zamanda izlediğiniz filimde şehvet komedi aksiyon arıyorsanız hayatı boş bir teneke olarak yaşıyorsunuz. Site yönetimine Teşekkür ediyorum. selam ve dua ile...

1
SinemaSever

Şu kadarını söyleyeyim; yorumlara sakın aldırış etmeyin, izleyin kardeşim. Can sıkıntısından rastgele filmi açıp, anlamadan saçma olumsuz yorum yapanlara aldırmayın.

1
Film degerlendirmecisi

Admin senden ricam kafana gore puan verme filmlere 8.0 puan vermissin bu filme ederi 3.8 yani siten guzel ama puanlari sen verme birak insanlar degerlendirsin

2
Halil03

Ya arkadaş profosyenel dizi ve film izleyicisydim ama yorumlar sayesinde film izleyemez hala geldim . Bu asiri eleştirel yorum yapanlar hangi film tur izleyicisi ki her filme yorum yapar. Saçma sapan aksiyon filmlerine super diyen sizler her film sizlerin zevkine uymaz . O nedenle her filme yorum yapmayan yada türüne bakip öyle izleyiniz..

4
james

8 puana yazık olmuş

1
Hilal

Yorumlardan dolayı izlemekten vazgeçtim:/

2
asen

Hayatımda bu kadara saçma işlenmiş bir film izlemedim. Konusu o kadar iyi ki, ama hayata geçirememişler. Halbuki john cusack'ın bu güne kadar hiç bir kötü filmini izlemedim. Bu bir ilk oldu. Arap saçı gibi konudan konuya sıçramalar, kötü oyunculuk...Bu filme bu puanı verenler filmden anlamıyor arkadaş...

9
Barış

Filmi izlediğimde bu nasıl 8.0 puan alabilmiş dedim. çekimleri çok kötü. ımdb'nin sitesinde girdiğimde 6.6 puan olduğunu öğrendim. Sitedeki ımdb puanları yanlış. Dikkate almayın derim.

8
ismail

Kesinlikle zaman kaybı. Bos zamanı olan ızlesın dıyecegım bos zamana bıle yazık :)

5
Keremix

Filmin adı, adaleti kendin ara

1
İmdb

İMDB 6.7 daha da düşer haberiniz olsun

4
Gokhan

Bir allahın kulu da imdb'ye bakıp gerçekten 8.0 puanı mi var, diye bakmamış. IMDB puanı 6.9 arkadaşlar.

0
erkan

Hayatımda izlediğim en kötü senaryo. Başı ii son berbat ötesi. Kim vermiş buna o kadar imdb . Yazık oldu iki saatime.

2
alper

Yorumlar için teşekkürler. Bende neyi izlesem diye düşünüyodum...Altta katil marlina vardı onu izlim bari.

0
zübeyir

Bu filme 8 puan verenler ne içtilerse aynısından istiyorum.Beş para etmez tamamı ile vakit kaybı.

2
arda

Bu kadar palavra bir film olamaz,na yazik ki oturduk seyrettik,yaziklar olsun bu puanlari verene,bence 3 bile etmez.

1
Adnan

Biri puan konusunda bizimle dalga geciyor resmen

0
Flim manyağı

Arkadaşarlar ımdb puanı,kare px li yani kalitesi 1080,2040 gibi kamera çekim açıları grafity kalitesi,kısacası teknik kalite ile alakalı,oyuncu profosyoneliği,seneryo kalitesii,yönetmenlik profesyonelliği ile hiç bir alakası yok kısaca makyajına para harcanmış ama amatör bir film, "günümüz deki kızları gibi"

3
Devran

Sevgili arkadaslar, gerizekali yorumlara kulak asmayin,
cahiller filmin iyi veya kötü cekim yönünü görmüsler,
halbusuki, sanaryosu gercek yasanmis bu anlamli olayin iceriligini görememisler.
Kendinize göre karar verin, baskalarina göre degil.

3
izleyici

Harika bir film...

1
bendi

Bu ülkedeki herkes amerikadaki siyahi ve beyaz ayrımını doktora derecesinde çözmüş ki bu denli berbat yorumlarda bulunabiliyor zeki türk halkı. Film kötü ve imdb yi eleştirenler varsa akılları okusunlar

0
ZOHRAB

Adeletin olmadıgı amma adeletden konusdugumuz dunya.

1
fena değil

Yani garip başladı yargıç katil oldu filan.6 puan

-1
Sivaslı

Dünyada adaletin olmadığını bir kez daha gördük en büyük adalet vicdanlarımızdır. Harika bir film herkesin izlemesini tavsiye ederim teşekkürler admin !!!

3
hakan

8 puan yazmışlar puan olarak ama 5 puan Spoiler içeren alan! adamımızın bir punisher olacağını sandım ama maalesef o kadar basit işlenmiş ki konuyu okuyunca zannedersin baba öyle bir intikam alacak ki ama maalesef yanına bir mafya çakması buluyor intikam almaya gidiyorlar onu da eline yüzüne bulaştırıyorlar kimlik düşürmesi de cabası. Polisin birini izledim puro muro muhabbetine felsefe de yapapamışlar bence çok amatörce

-1
Kritik

35 yasindayim çok film izledim yalnız bu kadar boşunu ilk defa aman ha arkadaşlar uzak durun

5
baskaboyut

Bu kadar kötü bir film çekeni tebrik ederim bu kadar ancak olur daha kötüsü olamaz zaten

4
metafor

Imdb puanına bakıp çok büyük bir beklenti içinde olanlar hayal kırıklığına uğrayabilir , sıradan bir film

4
Koray

Size o ımd yi verenin aklına izlenmeye değmez ...

3
HeisenBerk

Film güzel, devam ediyorum şu an ama alt yazı rezalet. Düzeltinde bari izleyecek olanlar benim gibi işkence çekmesin.

0
Filmsepeti

Vakit kaybı bu kadar puanı nasıl almış anlamadım Dumur oldum açtığıma

4
Menrales

İzlemeye değmez arkadaşlar zaman kaybı.

0
Misafir

Film guzel, izlemenizi tavsiye ederim

1
filmgurmesi

Eğer zamanı seviyorsanız uzak durun abi bu kadar saçma bir senaryo olamaz oyunculuk sıfır john cusack yakıştıramadım

0
Night

Efsane film

0
Fiery

Bu filme hangi dumbuk 8 puan vermis.Seyretmeye degmez.Zaman kaybi.

2
Demir67

Güzel film izlenir

1
asd

Çok amatörce

1
zkanmarket

Baba sıkıcı film

1
mertk

Arkadaşlar malesef oyunculuklar rezalet filme nasıl bukadar yüksek not verilmiş aklım almıyor tam bir zaman kaybı.

0
Yasko28

Zaman kaybı ımdb 8.0 yazıyor alakası yok

1
hkn

Film kesinlikle 8.0 hakeden bi film değil

1
fınemaxcp

Imdb ye aldanıpta sakın ızlemeyın vasat bır fılm boşa zaman kaybı nasıl bu kadar yuksek puan almış şaşırdım doğrusu ..

1
S&M

Süper tek kelimeyle izleyin lütfen, adaletsizlikse her yerde var ama üzüldüm yaaaa

0
Typex

3.sınıf film. Vakit kaybı.... bu film 8 puan alıyorsa, Türk filmlerinin oscar alması gerek.

1
sekenkeklik

Bu filme 8 verenin elleri kırılır insallah vasatt

1
lili

Berbat ötesiydi zaman kaybı izlemeyin arkadaslar

0
Rambo

Amatorce cekilmis ve cok basit bir senaryo berbat bir filim

1
boxter134

En fazla 5.0 puan ,yalin heyecansiz bir film

0
ddos

1 saat geçti bi espiri yok zaman kaybı

1
xxx

Gerçek kesit oyuncuları daha iyi rol yapıyorlardı

1