Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
YENİ ADRESİMİZ Fullhdfilmizlesene.net OLMUŞTUR.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.net
Yeni Filmler : 2019 film izle
Yeni Filmler : 2018 film izle

Mersal

  • 2017
  • 2951
  • HD
Mersal
Puanla :
8.7/10 44

Mersal filminin Yönetmeni Atlee Kumar ve Senaryosunda Atlee Kumar, Vijayendra Prasad bulunuyor. Hindistan yapımı Aksiyon, Gerilim türünde olup Çekim Yeri:Macedonia'dır. 2017 yılında yayınlanmış olan filmin konusu doktorluk yapan bir adam arada sihirbaslık gösterileri yapmaktadır. Aldığı bazı duyumlardan dolayı hindistan'ın merkezine gidecek ve medikal endüstrisi kullanılarak yapılan yolsuzlukları ortaya çıkarmaya kendine söz vermiştir. Joseph Vijay filmde başrol oynamıştır. Mersal 2017 hint film izle

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
erdal

Harika evet işte bu lütfen önemseyın bır daga hayat yok

0
eceylan1453

Arkadaşlar fil ne çok güzel nede çok kötü boş zamanınız varsa izleyebilirsiniz ( hint filmi sevmeyenler varsa bu filmi beğenmeyeceklerdir )

0
engineeryy

Imbd ilk 100 filmi izlemeyen yorum yapmasın arkadaş cumartesi gecemızı mahvettiniz bu kadar güzel yorumu okuduğum için sonuna kadar izledim, boşa geçen 1 saat 72 dakika.

2
Evina

Izleyelim yorumlari okuyyp izlemek istedm inslh pisman olmam.

0
Aslı Zehra

Bol insani mesajli muhteşem bir film izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile filmin başına civilendim sanki mutlaka izleyin derim

2
armador

16:18 saniyede türkiye dünya haritasında yok..Aşağılık herifler..

0
Erhan44

Belki de hayatım da izlediğim en güzel film. O kadar mesaj var ki hangisini yazsam bilemiyorum. Bundan sonra hint filimleri izleyeceğim.

2
Yeliz

Teşekkürler ediyorum.
Öylesine gerçek ki ve dünyadaki her ülkeye böyle kutsal kişiler öylesine lâzım ki ...

0
memet06

Yeminle süper filmdi 10 numardan 1000 alırrr
izleyinnn

0
bestmovie

Hintliler bu işi biliyor. Harika bir film yalnız dikkatli izlenmesi gereken sosyal bir mesaj veren on numara bir film.

2
serposs

Mükemmel bir film.Kesinlikle izlenmeli.Teşekkürler

1
hindu

Olağanüstü. Bence hint filmlerinede biraz emek harcamalısınız. Adamlar işlerini iyi yapıyor. Hint filmleri bölümünde 3 film sitenize yakışmıyor bence dahada fazlalaşmalı. Tşkler

5
ZeZe

Herzaman ki gibi sosyal içerikli mesajı,büyük bir başarıyla beyaz perdeye aktaran bir Hint klasiği daha... Muhteşemdi.. 8.1 puanı Nasıl almış diyen vatandaş, sen uyumaya devam et.. Filmden alıntı " para kazanmanın binbir yolu var... Ama tıp bunlardan biri değil..." NOKTA

0
ZeZe

Herzaman ki gibi sosyal içerikli mesajı,büyük bir başarıyla beyaz perdeye aktaran bir Hint klasiği daha... Muhteşemdi.. 8.1 puanı Nasıl almış diyen vatandaş, sen uyumaya devam et..

0
nisa

Bazı şeyler net anlaşılmasa cok begendim mutlaka seyredin

0
Murat

Harika çok anlamlı bir film

1
filmkolik

Nasıl 8.1 imdb almış hayret

1
momo

Mergo lafim sana daha filmi izlemedim ama bil dunyanin emegi verilmis bir filme ki sen kimsinde bu sekilde yorum yapiyosun.. orantisiz gutan

2
ZahiD

Verdigi mjs güzel ama cüneyit arkın film leri daha mantıklı :)

-1
samiatmaca

Güzel bir film. Sağlık sisteminin nasıl çökertildiğini ve halkı özel hastanelerin kucağına nasıl attıklarını çok güzel açıklamış. ızleyin.

1
bayram

Admin google ye adam yazıyom admin yazıyo admin diyom adamın hası yazıyo nerde bu admin diyoz fullhdfilmizlesene.Net e bak belki görürsünüz yazıyo görüntünü bilmiyoz yaptığın işlerden az çok tahmin ediyoz eee koskoca google yalan söylicek değilya bu neydi şimdi dersen söyliyeyim bu film bi harika hint katagorisi açtığın için sen dahada harikasın eyvallah adamım eyvallah

9
erens

Şu hintlilerden örnek alın film yaparken.

2
Stell33

Mergoo bukadar adamin icinden tek kotu yorum yapan sensin madalyani evine yolluyorum

2
freedom48

Çok eğlenceli ve önemli bir meseleye değinmiş bir film. Beğenerek izledim. Bu hint sineması işini biliyor. Genelde dans fasıllarında sıkılabiiliyorum ama bu filmde epey görsel emek de var, dansları da çok beğendim.

1
Deniz

Yine sonu tahmin edilemez bir hint filmi. Verdiği mesaj ile iyi bir amaç uğruna yapılmış, herkesin sıkılmadan izleyebileceği anlamlı bir yapım.

1
Pekaay

Hint filmleri gercekten güzel. Tesekkürler admin.

1
Fearless

Olağan üstü güzellikte ve mükemmel bir mesaj .elinize sağlık

3
unlucky

Filmin konusu ve verilen içerikler çok güzeldi. Kesinlikle herkesin ailecek bile olsa izlenmesi gereken film olarak görüyorum bunu. ımdb puanını 8.1 sonuna kadar hakediyor bence .

2
senol

Hint film kategoriniz çoook süper olmuş elinize sağlık

2
ey11em

Super bir film lutfen seyredin

8
tolay

Film çok güzeldi abi harbiden iyiydi

6
Mergoo

Ben bu kadar saçma bir film görmedim. Duygu falan yok ,Üstelik İmdb 8.1 vakit kaybı

-5
semra

Film çok güzel kesinlikle izlemeye değer mesajı çok gerçekçi bravo

6
LOCK

Harika. Tek kelimeyle. Hint filmlerini çoğu insan beğenmez ve; 'o hint filmi mi?' deyip de izlemeden kapatır. Bunu yapmayın. Hakikaten izlediğim en iyi filmlerden biriydi. Sağlık sektöründeki hainliği gözler önüne sermeyi başarmış bir yapıt. Hint filmlerini izlerken eğer zaman sorununuz var ise, muzikli danslı yerlerini izlemeden ilerleterek, konuya devam edebilirsiniz. Ama lütfen izleyin. Filmin sonunda ayırdığınız zamana değdiğini göreceksiniz. Sevgili admin, izleme fırsatını kazandırdığın için teşekkürler, emeğine sağlık.

16