Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
YENİ ADRESİMİZ Fullhdfilmizlesene.net OLMUŞTUR.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.net
Yeni Filmler : 2019 film izle
Yeni Filmler : 2018 film izle
İstikamet Düğün - Destination Wedding
Puanla :
7.5/10 65

İstikamet Düğün - Destination Wedding filmi daha önce sitemizde türkçe altyazılı yayınlanmıştı şuanda türkçe dublaj izleyebilirsiniz. Arkadaşları tarafından düğüne çağırılan Frank ve Lindsay düğüne gelene kadar birbirlerini tanımayan kişilerdir. Düğünde biraz zaman geçirdikçe beraber konuşma fırsatı bulmuşlardır. Konuştukça birbirleriyle ilgilenmeye başlayan ve ortak çok yönü olduklarının farkına varacaklardır. İstikamet Düğün - Destination Wedding Çekim Yeri San Luis Obispo, California, ABD'dir. Komedi, Dram, Romantik türünde bir film sizleri bekliyor.

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
wise

Çok komedi!!!!

0
kaya

Saçma bir film boşa vakit kaybı

0
winry

Kötü yorumlara bakıp izlememezlik yapmayın müthişti

3
lazkızı

Hayatımda izlediğim ki sonunu beklemedim zaten en saçma en monoton ne olduğu belli bile olmayan bir şey.Film bile diyemiyorum.Zaman kaybı.

0
Cesur

Çok sağlam film, sonunu çok beğendim.
Diyaloglar ve manzara kurguları sağlam, boğucu değil.

-1
Ümran

Iki defa izledim çok güzel film

-1
prostat

Ben bu adamdan böyle bir film beklemezdim film bir halt etmez

3
Lucky

Ayyy kafam şişti resmen son zamanlarda iyi bir film izlemek nerdeyse imkansız ileri sarıp sonunu bile izleye tenezzül etmediğim film yoruldum resmen izlerken

1
abdullah

Ben hayataımda bu kadar berbat bir film izlemedim.Tiktok videoları bile bundan daha iyiç

4
e5gökhan

60 dk dır izliyorum ve tek komik olan puma sajnesi çok monoton ve sıkıcı yorumları okumadan izlemeye başlamıştım keşke okusaydım 1 saatim boşa gitti

3
godhika

Çok sıkıcı bir film tam bir zaman kaybı

2
mariano

Bu film tam bir zaman kaybı olmakla beraber uzun süre kurdukları diyaloglar baş ağrıtıyor ve sürekli olumsuz ve negatifist tutumları insanları filmden soğutuyor

5
Asabi

Evet diologlar sıkıcı ama gercek buyukler keyifle izliyebilir

0
ewa

Sıkıcı sardırdım zaten anlaşılması zor olanı hepten kaybettim keanunun hatrına baktım bıraz

2
gümüşsu'lu

On numara

0
Seçkin

Burdan Keanu Reeves a bi çift sözüm var
Sen consnantin sin,sen 47 roninsin,sen john wick sin sen neosun oğlum neo ne oldu sana !!!
Not: Film güzel ama aktöre uymamış .

2
Buğra

Yaşadıkları hayatın zorluklarına ve önyargılarına boyun eğmiş ve hiç beklemedikleri bir anda karşılarına çıkan bir şansla bu yargıları yıkmaya çabalayan iki kişiyi konu edinen komik ve eleştirel bir film.

4
Baku

Komedi axtaranlar baxmasin.ıki ferqli insanin bir araya nece gele bilmeyini bu filme gorebilersiz

2
hkn

20 dk sabredebildim zaman kaybı sonuna kadar izleyen varsa tebrik ederim

2
rumuz

Film sıkıcı ve izlediğim en kötü filmler arasında

1
herhangibirisi

Sürekli diyalog dinlemekten kafam şişti... Yine de mola vererek izlicem çünkü çöpe atılacak bir film değil

3
neo

Ortak çok yönü olan birbirini tanımayan 2 kişinin ironik yakınlaşması ve duyuların aşka dönüşmesini anlatan güzel bir film ... Olumsuzca yorum yapan arkadaşlar büyüyünce izlesin.. Teşekkürler admin ...

0
Oguz

Keanu ve bu film hep bisey olcak diye bekledim ama nası sacma bı fılm anlamatamam tamamen zaman kaybı

1
izmir35

Bireyselleşen ve nesnelleşen dünyada ilişkileri ve herkesin herşeye rağmen bir birlikteliği aradığını anlatıyor. 10 numara 5 yıldız; espriler, mimikler, kadın ve erkeğin 'odunsu' halleri tatlıydı

1
Taner

Süper diyaloglar süper işleyiş evrensel dünya görüşü ve üstü kapalı olmayan çok şeffaf bir aşk. Bu film için yapılan kötü yorumlar bir avuç cahil insan profilleri. Süper film.

2
bye

Çok sıkıcı bir film. Sürekli konuşma ve karşılıklı dialog var. Ben 30 dk kadar zor sabrettim. Ve filmi atlatarak bitirmeyi denedim. Bence zaman kaybı.

5
chiko

Sanırım hayatımda izledğim en sacma en gereksiz film bu :( neden izledim gerçekten bilmiyorum....

4
antikor

Film çok iyiydi modern hayatın ilişkilerine absürt göndermeleriyle ve ironik komedisiyle izlemeye değer bir film...

11
faltan

Zamanınız varsa izleyin. Zaman kaybı imdb 4

-2
Murat

Başını az seyret son tarafını seyret yeterli olur
Buna nasıl 6 vermişler

2
Harikaydı

Izlenebilir bir film arkadaşlar.. Güzeldi gerçekten

1
mustafa

Beğendim kafa dağıtan bir film ama genç işi değil

1
mim sultan

Keyifli vakit geçirmek için izlenmeli. sıcacık,eğlenceli.

0
dani

Çok birşey beklemeyin ama yinede vakit geçirmek için izlenilebilir

-1
elturko

Deuşuk bi film:d

0
mbk

Romantik film ,başarılı

0
kwlcm

Gerçekten sıkıcı.. Ben ki saçma ama keyifli, zaman gecirilecek cinsten amerikan filmlerini çok severim, 55 dk katlanabildim..

1
izleyici

Gereksiz , sıkıcı, ne oldu şimdi dediğiniz bi film

1
istanbulyerlisi

Duyduklarınızı hızlı düşünüp anlıyabiliyorsanız bile bu replikler ağır gelir size :)

0
ömer

Saf ve çocuksu aşk yaşayan 2 koca insan.. Kesinlikle mükemmel

2
Cinemania

Çok güzel.Harika dialoglar var.

2