Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
YENİ ADRESİMİZ Fullhdfilmizlesene.net OLMUŞTUR.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.net
Yeni Filmler : 2019 film izle
Yeni Filmler : 2018 film izle
Kingsman Gizli Servis - Kingsman The Secret Service
Puanla :
9.6/10 1385

Küçük yaşta babasını askeri bir operasyonda kaybeden Gary ona verilen bir madalya ve telefon numarası ile 1 kereye mahsus olmak üzere zorda kaldığında araması gerektiğini söylerler. Aradan seneler geçer ve Gary trafiği birbirine katar ve tutuklanır o telefon numarasını kullanır. Kingsman Gizli Servis - Kingsman The Secret Service 2014 full hd film izle iyiseyirler diler.

@Ozan

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
momo

Cok ıyı bır fılm her turlu tavsıye ederım herkes ızlesın belkı 10. Ya falan ızlıyorum

0
KAMURAN

Süper mutlaka izleyin

0
momo

Ilk defa yorum yapıyorum bi filme ama cidden yapmak gerekiyo imdb puanını hakediyo cidden izlemeyen çok şey kaçırır ben 2. Serisini izlemeye kaçıyorum :)

0
Korku79

Komedi filmi sevenler izlemeli liselilerde izleyebilir

0
Asrın62

Filmi çok beğendim :) sürükleyici izlenmesi gereken filmler arasında bence :)) admine sevgiler

0
kübeşliyem

Arkadaşlar harika bir film eğer zamanınız yoksa bile zaman ayırın bence 10 numara bir film.. admin harikasın

-1
Melike

Harika bir film kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim

0
Gecenin kralı

Süper bir filim. İzlemenizi tavsiye ederim ayrıca admine teşekkür ederim yüreğine sağlık admin.ve başarılar diliyorum.

0
Onur

Harika bir film tavsiye ederim

0
filmlerharitası

Film koleksiyonuma eklediğim bir film daha oldu.
Dehşet bir filmdi....

-1
OM4R

Film harıka ..ızleyin.. Saçma sapan yorumlara bakmayın

0
Gürkan

Yorumlara bakınca gerçekten filç mükemmel ama izlemedim tabikide çok az bi zamanım var işimi şansa bırakmak istemiyorum

-1
Byy Iko

Muhtesem otesi

1
Cem

Kesinlikle izlenmesini şiddetle tavsiye ediyorum !

0
abuber

Yorumlara bakınca beklentim çoğaldı.Malesef ki tam bir ergen filmi,olması gereken puan max 4 ila 5.

0
FilmKolik

Ergenler için güzel film film

-1
sdaaa

Film olağanüstü harika mükemmel bişeydi yaaa tekrar tekrar izlenebilecek bi film

1
Kara şahin

2. Seride var beyler onuda izleyin... Gerçekten harika film.

0
yasin

Bir çok filmi beğendiğim halde çok azı için yorum yazma zahmetine girerim. Bu film muhteşemmm...

0
Ali

O kadar keyifli bir film ki herkese tavsiye ederim

-1
Alfonzo58

Mükemmel bir film mutlaka izleyin. Teşekkürler admin.

1
EJDER

Mukemmel bir film . ızlenmeye deger kesinlikle. Tesekkurler

0
EJDER

Mukemmel bir

1
Tlg

İzleyin, Ön yargıda bulunmayın. MÜKEMMELL diyebilirim sadece

1
Cngz

Bu öyle sandığınız gibi bi film değil

2
Voyager

Harika film teşekkürker

-1
memet

Tek kelimeyle muhteşemmmm

2
F.E

Yok böyle bir film sanki film değil filmin içindesin yaşıyorsun filmi baştan sona kadar full aksiyon 10 üzerinden kesinlikle 10 olması lazım 8 değil son zamanlarda bukadar müthiş bir film izlememiştim teşekkürler admin tek kelimeyle izleyin

3
MESUT

Eğlenceli, güzel, izlenilesi bir film, tavsiye ederim, sıkılmazsınız...

0
Moriarty

Film muhteşem, site ve moderatörler iyi çalışıyor ama şu anda siteye vpn'siz girilmiyor.
--------
admin cevap : sitenin uzantısı .net olmuştur www.fullhdfilmizlesene.net bu şekilde girmelisiniz.

1
Kasimov

Bu filme 8.1 az bilee

0
ezel

Admin kardesim sana sitenin gelismesi adina oneride bulunuyorum lutfen kulak ardi etme ...listeden bir filmin konusuna baktiktab sonra geri cikinca listenin basina donuyor oyuzden film secmek cok zahmetli oluyor ..buna bir cozum bulursan sevinirim ..simdiden tesekkurler

19
İSMAİL

Muazzam bir film kesinlikle tavsiye ederim ...

2
Adempakalin

Gerçekten film kalitesinden anlayan birisi için filmin başı zaten saçma sapan. Zaman kaybı olur diye izlemedim

6
Querme

Bu film sonuna dek müthiş adamım :) özellikle sonunu çok seveceksiniz :)

82
berkant

Çookkk güzel bi film en sonu bile harika

90
MavısMotorcu

Harbi bu site harbi bu filmler benim gibi filme film değerini veren insanlar bu filmler fevkalade sizlere katılılıyorum:)))

37
Alper Tunga

Flmi izlemedim ama yorumlara güvenerek flim bi harika dostum mükemmel :)

8
gurer

Bu filme 8.1 fazla değilmi

9
faruk-loquat

Eşi benzeri yok... Tam bir başyapıt...

64
Mehmet

Gerçekten eğlenceli bir film di.harika

56
Mehmet

Gerçekten eğlenceli bir film di.

41
recep

Film süper beyler abi çok iyi ya...helal adminnn

198
Ozan

Kesinlikle harika bayıldım admin eline koluna gözüne saglık tüm emeği geçen arkadaşlarada tabi...

86
ali1204

Bu film icin imdb az olmuş 10/9,6

80
ey61

Cok başarılı bir film emeği gecen herkezin ellerine sağilik.

66
yiğit

Özellikle de filmin sonu çook güzel

105
yiğit

Tek kellimeyle harika bir film kesinlikle izlenmeye değer

79
robinho

Harikasın admin film mükemmel kesinlikle pişman olmazsınız

65
SertanN

Yasaryus işssizmisinde 2 kere izliyon

51
yasaryus

2 kere izledim desem

65
altay

Mükemmel bir bond filmi. Mutlaka izleyin..

268