Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
Film adı veya IMDB linki girin
YENİ ADRESİMİZ Fullhdfilmizlesene.net OLMUŞTUR.
Mobil / TV / Tablet için m.fullhdfilmizlesene.net
Yeni Filmler : 2019 film izle
Yeni Filmler : 2018 film izle
Bir Yıldız Doğuyor - A Star Is Born
Puanla :
9.3/10 151

2018 yılında çıkmış ve imdb top 250 film arasında 222. sırayı alabilmiş ve imdb puanlama sitesi üzerinde 8.2 puana sahip güzel konusu olan bir film. Bradley Cooper yönetmenliğini yapmış Robert Carson, Bradley Cooper, Will Fetters senaryo koltuğunu paylaşan isimler olmuştur. 19 Ekim 2018 (Türkiye)'de vizyona girmiş filmin konusu Jackson Maine adında müzikla uğraşan ve ilişkilerden çok işine odaklanmış ve kariyer yapmaya çalışan birisidir. Onun gibi çok yetenekli ve daha kimsenin bilmediği any ile yolları kesişecek ve güzel zamanalr geçirmeye başladıkça ona aşık olduğunu anlayacaktır. Any'yi sahne ile tanıştırıp tanınmasını sağlayan Jackson Maine sonraları any'nin gölgesi altında çok zorlanmaya başlar bu yüzden tekrar kendi çalışmalarına başlasada eskisi gibi olması zor görünüyor. Bir Yıldız Doğuyor - A Star Is Born 2018 Flmini sitemizde türkçe altyazılı izleyebilirsiniz ilerleyen zamanlarda türkçe dublaj çıkacaktır iyiseyirler.

Full HD Film hazirlaniyor.
Filme Yorum Yaz
- Küfür, hakaret, ırkçılık, inançlara saldırı, nefret söylemi vb. içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
- İmla kurallarına uymayan, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yorum yazmayınız.
- Yönetime hakaret etmek, ücretle hizmet alıyormuş gibi emir kipi kullanmak siteden uzaklaştırılma sebebidir.
- Teknik problemlerin bildirimi, öneri ve şikayetleriniz için iletişim bölümünü kullanınız.
- Gerçekçi bir rumuz kullanmak zorunludur (veya adınızı yazabilirsiniz).
- Yorumların eşsiz olması için tek kelimelik reaksiyonlar kullanmayınız, cümle halinde yazınız.
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
matafadam35

Arkadaşlar bu flim aashiqui 2 flimden flimi izlerseniz orjinalini izlemiş olursunuz kesinlikle tavsiye ederim.

0
momo

Aldığı puanın çok daha fazlasını haketmiş çok kaliteli bir yapım emeği geçenlere teşekkürler

0
Ali

Filmin yarisina kadar guzel Film .. yaridan sonrasi cop.

0
ENIGMA

Oyunculuk hikaye inanılmaz güzeldi sürükleyici oldugu kadar şarkıları da cok cok iyi shallow ı dont know love ıs falan final kısmında gözlerim doldu aldıgı puanları sonuna kadar hakediyor cok iyi cidden . Bir daha asla aşık olmayacağım :(

0
engin

Süper bir filmdi bitsin istemedim

0
Doremo

Giriş kısmı vasat , gelişme kısmı vasat , final kısmı üzücü . çok daha iyi olabilirdi . Duygusallığı açıkçası ben tamamiyle hissetmedim . Biraz daha dokumasını , gözlerimizin dolmasını isterdim . ızlenebilir . Kesinlikle zaman kaybı değil ama daha iyi bir iş çıkarılabilirdi . 6/10

0
Umutrip

Güzel film. Jeff bridges in CRAZY HEART filmine benziyor. Izlemediyseniz tavsiye ederim.

0
hulya

Harika bir film aglamamak mumkun degil...

0
mehmet

Harika harika

0
roseneri

Gerçekten nefesimi tutarak izledim. Mükemmel bir hikaye.

0
ponçik

Mükemmel film.tavsiye.

0
fast

Film süper gerçekten etkileyici ve sürükleyici

2
Erenrkmz

Mükemmel bir film. 8 ımdb olurdu bu

0
fb1907

Muhteşem bir film olmuş.Kesinlikle tavsiye ederim.

0
momo

Lady gaga, ses, efsane güzel, bu arada kurguyu kaçırdım. Eline sağlık admin

0
Tugba gül

Bradley cooper ve lady gaga oyunculukta devleşmiş, mutlaka izleyin!

1
Güçlüer

Zaten aşk hayatımın kumardan farkı yok tek masada hep kaybediyorum bu filmde beni dizlerimin izerine çöktürdü yakında son darbeyi yerim :/
özür dilerim kendimi sevdiremediğim için

0
Onatbaba

Hayatımda bu kadar muhteşem sürükleyici çok az film izlemişimdir.Bradley abime saygılar. Mükemmel bir film.

0
YAKUP

Çok beğendim bu kadar iyi beklemiyordum. Bilim kurgu severim ama kalbim olduğunun farkına vardım :)

1
Filmci

Cok guzeldi ama keske Sony boyle bitmeseydi Jack yasasaydi

-4
Aamir Khan

Aashiqui 2(en sevdiğim aşk filmi) adlı hint filminin uyarlaması.Aashiqui 2 mutlaka izleyin

1
lady

Tek kelimeyle muhteşem !!

2
Bulut

İlk fragman düştüğü andan beri bekliyorum burda izlediğim için çok mutluyum muhteşem bir film olmuş

0
Avcı34

Bu kadar güzel şarkılar eşliğinde ve harikulade oyunculukla izlenebilecek bir Aşk filmi daha çekilebilir mi ...? Sanmıyorum ; bu arada ‘’Lady gaga” muhteşem bir performans Doğuştan oyuncuymuşsun sen , Bradly cooper sana ne söylenebilirki...??? Muhteşem film ağlayacaksınız

0
servet

Izlerken keyif alabileceğiniz güzel bir film..

1
goggle

100/100 perfect

1
ksk1912

Filmin yorumlarına bakarak film sanki gerçekten 8.1 puanı hakediyor sanılabilir ama maalesef 6.0 geçmez, kurgusu ve oyunculuğu buna 5 basan WALK THE LİNE filminin izleyin.. Tema çok farklı değil.

-1
momo

Izlicez bakalim:)

0
SaltFilmsever

Muhteşem. Hayata bakış açınızı gözden geçireceğiniz bir kurguyla çekişmiş. Bradley cooper zaten çok iyi oyuncu fakat lady gaga nın bu seviyede bir oyunculuk performansı sergileyebilmesi beni şaşırttı. Bravo lady gaga, gerçek bir sanatçı olduğunu ispat ettin. Ayrıca et giymek yada diğer radikal tavırlar niş ürünler seni boğuyor, klişeleştiriyor. Filmdeki tazın muhteşem ötesiydi. Resmen aşık oldum. Lady gaga, tarzın yeniden gözden geçirlemisin.

1
Shooter

Yapmayın ama Pazar Pazar da ağlatılmaz ya..
Gerçekten mükemmel efsane
Bambaşka bişeydi

1
berdush

Inanılmaz süper

1
momoo

Tek kelimeyle harika !!!

1
Akçam 40

Uzun zamandır izlediğim en duygusal filmdi. Layd gaganın performansı müthişti şiddetle tavsiye ediyorum

1
Elif

Muhteşemdi kesinlikle izleyin kaçırmayın derim.emin olabilirsiniz.

1
Ebi

Bence izlenecek Super filmler arasında

1
melis

Buram buram curt cobain kokuyor oldukca basarılı film beğendim

2
Lucky lee

Cok guzel film begendim a star is born filmini cok eskilerden barbara streisand 1976 yilindaki filminden etkilenmistim simdide ayni duygulari hissetim ask sevmek ve hatiralar ve guzel bir film

1
KERKENEZ

Burda güzel olan ladygaga nın sesi ve yorumu ben filmin nasıl bittiğini bile anlamadım kadını dinlemekden.Filimpuanı bana göre tamamen lady gaga

3
Azi

Lady gaga combo yapmış

3
faruk atik

Mükemmel bir film

2
Atahan

Günlerdir bekliyorum bulunduğum şehirde ki sinemalarda da yoktu çok teşekkürler :)

3
ciraci9

Başrolün lady gaga olduğunu gördüğümden beri şoktayım bu arada film mükemmel

1
RONMİONE

Son zamanlarda izlediğim en güzel aşk dram tutku filmlerimdedi epeydir böyle güzel bir aşk filmi izlememiştim mükemmel

5
ŞENNUR

Izlemeyen çok şey kaçırır.Teşekkürler admin.

1
nasusaki

Arkadaşlar film puanını hakeden bir film değil sonunu bağlayamamışlar filmde çok kopukluklar var ve erotik sahne çok filme puanım 10/5

1
jacob

Olagan ustu guzel bir film yalniz bradley kurt cobaini falan oynamiyor. Hemen atmayin zaten filmin yonetmenide bradley ama itiraf edeyim lady gaga dan bu kadar iyi bir oyunculuk beklemiyordum.

2
tembelleo

Muhteşem bir film "asla bir başkasını sevemeyeceğim" aşk aşk aşk dolu bir film izleyin derim cannlar..

3
momo

Kesinlikle izle pişman olursan duygu yok sende

1
Gaga Fans

Lady gaga varsa film tek geçerim kadın yıldız oscar aldın mı bütün ödülleri tamam lamış oluyor

1
laven

Lady gaga güzel oynamis

2
Harleysak

Film bir harika oyunculuk muhtiş ve ally söylediği şarkilar hit oluverdi cooper sanki gercekten sarkici böyle oyunculuğu nasıl beceriyorunuz röle girmek karaktere bürünmek iste böyle birsey sanki bir belgesel izledim ve tabiki gaga harikasin oyunculuğun kusursuz seni partner olarak seçmekle en doğru karari vermiş cooper beyonce icin teklif gitmiş ama parada anlaşamamişlar ve karsinizda gaga vede cok iyi olmuş ben bu kadini böyle bilmezdim lütfen devam edin böyle eserler olusturmaya kisaca film harika bir hafta icinde 2. Izleyişim

3
momo

Ve beni aglattin tebrikler

0
Aliço1984

Müthiş bir filmdi

0
Doğru Yorum

Abi çok iyi film de bayıra karşı yatır beni tırmala beni kaşı beni ne yav hashahsh :)

14
art

Muhteşem bir film mutlaka izleyin. şarkılar, oyunculuk mükemmel

1
Yinyang

Çok güzel bir yapım olmuş . çok dokunaklı ve mükemmel bir yapım . Herkes izlesin :)

1
esrefsimiyaci

Aashiqui 2 Hint filmini izleyenler bu Filmi izlemiş gibi vardır. Yani sahneler ve içerik hepsi bire bir aynı. Güzel film izleyin arkadaşlar.

3
KOKO

Muhteşem bi filmdi

1
mavi

Bana pek o kadarda etkileyici gelmedi abartmaya gerek yok klasik filmler gibi ama şarkılar süperdi

4
Pınar

Güzel filmdi çok iyilerdi be hala ağlıyorum..

1
delimavi08

Beğendim çok hemde

6
Taygun

Gercekte Nırvananın solisti kurt cobain burdaki kişi

0
Taygun

Burdaki kişii gercek hayatta nirvana yani lady gaganın eşi

0
zeyna

Bu filmi sinemada izledim gerçekten mükemmel iyi film izlemek istiyorsanız hiç düşünmeyin başlat tuşuna basın.

0
musti

Intihar mı etti ben orayı kaçırdım

3
Film canavarı

Bir de 1976 yılı barbra ve kris i izleyin...Tekrar cevrimlerden daha iyi

0
Resul

Sonunda adam bir anda kayboluyor .. çok anlamsız geldi bana . ölmüş sandım bi ara :)

0
hoga

Değirmene yatır beni tırmala beni kaşı beni , beni benden alırsan seni sana bırakmam nasıl bi çeviridir admin :d kopardon beni yaaa. Film süper

0
Ozi

Tek kelimeyle mükemmel

0
koshichkamaya

Zor diyorum..

1
fakdass

Izlenilesilerden. Hatta izlenmesse olmaz da diyebilirim.

0
aysydnlk

Her saniyesine değer düşünmeden izleyin.

0
filimci

Muhteşem ama keşke sonu bu kadar üzücü olmasaydı

0
Destan

Ağzıma etti tabiri caizse sol yanımı hissetmiyorum... Salya sümük ağladım :'(

0
İlk defa

İlk defa muzikal filmzledim tavsiye ediyorum

0
kuzey

Ve yıldız doğmuş. Film için teşekkürler admin.

0
İnnocence

Mükemmel bir film admin paylaştığınız için teşekkürler.

1
Veteriner18

Mükemmel bir film izlemenizi kesinlikle kesinlikle tavsiye derim...

1
Drama's God

Film çok başarılı fakat sonu biraz kaçamak mı olmuş sanki ? Yani ne bileyim 2 kere izledim adamın intihar ettiğini sonradan anladım neredeyse.Demek istediğim böyle mükemmel bir yapıya dramı yüksek nefes aldırmayacak hıçkıra hıçkıra ağlatacak bir son eminim ben bile yazabilirdim.

1
Retro Wave

Filmin iyi olup olmadıgı hakkında yorum yapın ne diye filmin sonu acı diyorsun ki ''yobazca'' nickli bilader. Senin yüzünden izlemeyeceğim sonuçta biliyorum artık acı sonlu olduğunu

3
nadir

Bir kücük emrah bir laydi gaga brni ağlattı beni .

0
engl

Bradley cooper efsane oynamış. Bunun dışında boğazını düğümleyen bir film olmuş.

-1
yasar

Muhteşem bir film olmuş

1
Cubido32

Seneryo çalıntı aashiqui 2 filminden çalınmış bir film. çalıntı bir film nasıl imdb sıralamasında bu kadar üste olabiliyor anlamış değilim. Daha 5 dakika geçmeden anladım. Film çalıntı olunca hiç izleyesim gelmedi kapattım.

3
Yobazca

Gözümdeki capaklar eridi ağzını kırayım yaa.
Film güzel sonu acı

0
Bob

Ne filmdi ama be tesekkurler admin...

1
cengız

Son zamanlarda seyrettığım en ıyı fılm

6
Lucky

Mükemmel bi film sonu dehşet

1
ARASH

Çok güzel bir filmiydi,,,herkese izlemesin tavsiye ederim.8♠

1
HOPE

Dünyada üzerindeki en güzel film. Gaga mükemmeliyetin tanımıdır.

2
Play again

Cok iyiydi.puani hak etmiş.

1
hitap

Umarım ilk yorum olur lady gaga nın filmi:) teşekkürler hemen yayınladığınız için. Littlt monster

3
Tolgamirzali

Güzel film olmuş. Lady gaga için. Bradley cooper oynamış yönetmiş adam king.

2
SHERZAN

Admin bu ne kardeş 10 tane film atıyorsan 8 tanesi altyazı filmimi izleyelim yaziyimi okuyalım siten çok iyi hergün takip ediyorum ama türkçe dublajada yoğunlaş bi zahmet, ( Bide film aramak için aşağı doğru inerken bi filme göz atıyoruz geri çıkarken en başa dönüyoruz BU ÇOK ÖNEMLİ buna bi çözüm bul çok zor olmamalı)
Teşekküler.

-12
kerem

Hayatimda izledigim en iyi filimlerden biri izlemenizi tavsiye ederim bence ımdb puan az bile)

5
Babayev

Ilk yorum benden. izleyin güzel film

0
cigo

Oh be hanidir böyle bi flim bekliyordum teşekkürler admin

5
thankunext

Sinema yetmedi, daha defalarca buradan izleyeceğim, teşekkürler

3
Sezer22

İlk yorum benden olsun. Mükemmel otesiydi teşekkurler admin.

4