Full HD Film izleme keyfini Online Sinema / Film izle platformumuzda en yeni filmleri Full HD izleyerek yaşayın.
IMDB 4.9
9.3/10 33.970
HD 221 yorum Alacakaranlık 4 Efsanesi Şafak Vakti Bölüm 1

Alacakaranlık Efsanesi : Şafak Vakti Bölüm 1Bella sonunda yaşama sebebi olan Edward ile evlenir ve tıpkı hayallerindeki gibi bir balayını yaşar. Fakat balayından döndükten sonra Bella’nın korktuğu başına gelir ve Bella hamile olduğunu öğrenir. Bella için hamilelik dönemi diğer annelerde olduğu gibi geçmemektedir ve Bella’nın bebeği normal bebeklere oranla çok daha hızlı büyümekte ve Bella’ya çok ağır sağlık sorunları yaşatmaktadır. Bu sırada sanki tüm bunlar yetmiyormuş gibi Bella, bebeğinin kötü haber olduğunu düşünen ve bebeğin kesinlikle ölmesi gerektiğine inanan kurt adam sürüsü ile karşı karşıyadır. Ancak bu noktada tüm Cullen ailesi bir araya gelir ve hem Bella’yı hem de doğmamış bebeği korumak için toplanırlar!

alacakaranlık 4 altyazılı izle
alacakaranlık 4 türkçe dublaj izle

Alacakaranlık izle

Bluray Sürüme Güncellendi!!! 09.10.2018

Filme Yorum Yaz
Filmle ilgili sürpriz bir detay vereceğiniz zaman spoiler içine alınız. [spoiler] filmin son kısmı bence sıkıcıydı [/spoiler]
Film Hakkındaki Yorumlar
  • Raufai

    Efsane bir film! Yıllardır tekrar tekrar izliyorum, çok güzel bir film!
    ızlemenizi tavsiye ederim.

  • wetj

    I love you

  • yasemin

    Bu filimden vazgeçemiyorym

  • woldemort

    Film baya iyi tavsiye ederim :)

  • yasemin

    Çok iyi bir dizi

  • Cemre

    Serinin en iyi filmi bence buydu

  • Momo

    Gerçekten süper bir film bütün serisini izledikçe izleyesim geliyor çok surukleyici bi film herkeseyret tavsiye ederim

  • Elşən

    Belki bundan sonra 40 yıl düşünseler böyle film yapamazlar

  • ayça

    Çok güzel *-*

  • vahşi

    Harika bnde büyünce film yapımcısı olacam

  • Fatih♥Duru

    Harika! Yapımcılara teşekkürler☺

  • tunar

    Hayatimda izlediyim en iyi film

  • ilahe

    Cok guzel her zaman izliyorum

  • sett

    Kurtlar daha güçlü yanlız

  • samet

    Çok güzel film olmuş be

  • Edward

    Iyi film

  • Berkay

    En sevdiğim film listesinde 1 numara olarak alacakaranlık geliyor harika ötesi bir film seriyi bu siteden izlemeden önce asla yorumlamayın !

  • Oron Volitry

    Bu film büyülüyici ve harkulade.

  • Oron Volitry

    Bu film büyülüyici be harkulade.

  • Orpn Volitry

    Bu fil büyülüyici be harkulade.

  • DeXtr1an

    Çok guzel tavsıye ederım

  • roza

    Edward çok tatlı yaa

  • Fiko

    Filminiz güzel olmuş

  • izabella

    Bu benim en sevdiyim film.

  • necla

    [spoiler][çoook güzel. Bir film.]

  • Memet

    Çoh hoş olmış bı filim essahtan edvırt çoh yahuşuhlu bellada çoh hoş bir kızdır coh eyve bır filim olmış begendim ha biliysen

  • Robert pattinson

    Edwardın tutkulu aşkı çok güzel. Tavsiye edilebilecek mükemmel ötesi bir film. Aslında daha çok serisi olsa daha iyi olurdu. Ama bu 5 seride çok güzel. Filmin yapımcılarına çok teşekkür ediyorum

  • Emre

    Bir flim bu kadar mi guzel olur be

  • melih

    Çok güzel flm hayatım da böyle flm izleme dim

  • selim

    Vay be kaç yıl olmuş çıkalı :'(

  • H2H-Joker

    Simdiye kadar izlediyim en iyi film

  • Kemal

    Çok güzel film izlemenizi tavsiye ederim

  • Twitdh

    Edward çok tatlıı

  • Ramil

    Super bir filmdir izlemeye deyer

  • Hakan

    Lalaalala film güzel

  • YOK

    Aşık oldum edward a

  • Hayrii

    Muhteşem ötesi süper bir film

  • Jacob Black

    Harika bir film en AZ 15 defa izlemisimdir izleyin tavsiye ederim

  • duygu

    Ya cook guzel defalarca izeye bilirim .Keske devami olsa bu sefer renesmenin hayati olsa yari insan yari vampir

  • Irmak Sare

    Arkadaşlar bütün filmleri toplam 24 kere izledim muhteşem izlemenizi tavsiye ederim

  • HUZEYFE

    Film muhteşem ötesi bir şey 2019 dan selamlar

  • berfin

    Çok güzel harika bir film defalarca izledim olağanüstü... devamı inşallah olur...

  • Cokiyi

    Çok iyi ya mükəmməl

  • hazal

    Ben hayatımda böyle aşk görmedin edwardın bütün posterlerini aldımh

  • alacakaranlıkk

    Keşke devamı da gelse hatta bu seride renesmee hakkında olsa zaten yarın insan yarı vampir çok güzel bir seri olabilirdi.

  • esra

    Vallah güzel bir adam yıl 2019 oldu izliyorum :)

  • Yeliz

    Rüyamda Edwardı gördüm sanırım aşık oldum

  • Onur Bay

    Böyle aşk yaşanmali...

  • ayşegül

    Yıl 2019 ve hala izlemekteyim keşke yeniden başlasa

  • sevimli

    Böyle sevgiliyi yanına alıp sabahlara kadar izlemelik.
    Mükemmel ötesi konusu var.

  • İloş

    Yıl 2019 halka severek izliyorum keşke daha fazla bölümü çıksaydı...

  • Jiyan

    Gece ansızın tüm serilerini izledim ve 10 yıl önce sevdiğim kızı hala seviyorum

  • OKAN12

    Süper di be

  • momo

    Kimsede sormuyor bunların gözü niye sarı

  • momo

    Harukalede bayaldım

  • isimsiz

    Çok be ğendim harikaaaaaaaaaa

  • momo

    Bu filmi çok beğendim ama benim tarzım değil. Siz beğenmezsiniz ama ben beğendim tam benlik. Filmi tavsiye etmiyorum çünkü çok güzel film. Alekte muvik muvik.

  • dıdem

    Asık oluyorum ben ya yavas yavas , harika fılm

  • Edwerd

    Kim bilir kaçıncı izleyeşim sayamadım bir yerden sonra. Harika

  • Kademceylan

    Muhteşem bir film ve filmin devamı olsun isterim

  • birpotterhead

    Bence edward olmaı iyi oldu nedensizce jacobu sevmiyorum

  • İtisriti

    Gözümde canlanır koskoca mazi

  • alacakaranlık

    Keşke devam etse

  • RUMUZ

    Harika olağanüstu bi film

  • Anonim

    Güzel bir film

  • Bella

    Bayılıyorum bu filme

  • Kardelen Yaman

    Harrika

  • Bella

    Mükemmel süpersiniz

  • bok gibi

    Çok güzel bir film olmus izlememenizi tavsiye ederim

  • memtcan

    Harika bir flim

  • Çınar

    En sevdiğim 2. Film 1. Titanik

  • Gg bvybvgb

    Mohkemel bir dizi

  • sümoş

    En güzel bölümü bu kesinlikle

  • Zwlal

    Efsane bir film

  • elif

    Çok iyi bir film gerçek hayatta yaşanmış çok sevdim

  • Sait

    Super yaaa

  • OMG

    Acayip iyi bir filim

  • yusuf

    Film muhteşem ve 4 kez izledim

  • ela

    Çok güzel yaa bu bölümü 5. Defa izliyorum

  • Mükemmel

    Mükemmel anlatmaya gerek yok.

  • letif

    Super film

  • kadin

    Superrrr bu filme a.ık oldum

  • Umut

    Efsane bir film 3.izleyişim

  • Özlem

    Genel de film izlemeyi sevmem ama bütün bölümlerini en az 3 kere izlemişimdir çocukluğum dan kalma bir film ve bir kaç sahnesinde deli gibi ağladım. Aşkı , ve fedakarlığı bilmeyenlere önermek lazım..

  • Şvl

    Olmayacağını bile bile 5 kitap çıksın istiyorum. Ve onunda filmini yapsınlar

  • eray

    Müthiş den de müthiş

  • metin

    Gerçekten güzel bir film

  • Sssuga

    Çok güzel yıl 2018 30 kere izledim

  • Kıymet

    Harika film ya süper

  • uranstn

    Bu film fazla mükemmel

  • FaRe

    Yıl 2018 hâla izliyorum.

  • Gk

    Çok güzel bir flim

  • Ömer

    Harbı delıkanlı adammıssın

  • seymmma

    Bu filmi en az 10 kere izledim ama hala bıkmadım müthişşş bir şey tek anlamıyla

  • Alican

    Çok güzel di her gün izlesem bıkmam

  • dermen

    Çok güzeldi.

  • Aley

    Bayıldım yıl 2017 hala izliyorum

  • Zeynep

    Bu filme bayiliyorum ya kac kere izledim hala bikmadim

  • asdas

    Süper 2017 hala izliyorum

  • Sanana be slk

    Çok güzel bi film asla izlemeyin tavsiye ederim

  • helin

    Muhtesem bir film bayıldım....

  • Bella

    Büyüyünce adımı bella koyucam

  • Zencii

    2017 hala izliyorum

  • Yasin

    Harika ötesi devamı gelmesi şart

  • Gamze

    Düzenli olarak izliyorum alacakaranlik serisini ve hala bikmadim , her izleyisimde ilk defa izliyor gibi hissediorum ,, mükemmel .. Sahane ..

  • ÖMER

    Imdb puanı 10 gözüküyo

  • Melis

    Süper, bu filmi çok seviyarum

  • nfl

    Aşık oldum filmee

  • bilinmeyen şahız

    Gerçekten süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer bir film

  • nadir

    Çok güzel sürükleyici

  • Bayıldım

    Bayılıyorum bu filme her zaman tekrar tekrar izlerim

  • Bayıldım

    Gerçekten çok seviyorum bu filmi

  • Çsçsz

    Güzel film

  • taha

    En çok izlediğim film çok severim

  • gggggg

    Çokkkkk güzellll yaaaa

  • hazan kaya

    Çok güzell mükkenmel

  • A.

    Film İMDB' den 8.0 almamış, 4.7 almış. Bende beğenerek izlemiştim, neden bu kadar düşük verdiklerine anlam verememiştim. Ama işte imdb üyelerinin kafaları nasıl çalışıyor onu bilmiyoruz.

  • sudem öz

    Açıkçası hayatımın en güzel filmi

  • ahmet

    İnanmamak elde deyıl ben hayatım boyunca bu kadar guzel bır film ızlemedim nede boyle bır fılımı yazan yonetmen tanımadım..hepsının emegıne saglık ...cok ama cok sevdım senı Kristen stewart :) isallah yenı bolumleri beklıyoruz admin

  • güzelkız

    Balıyorum kaçkez izledim bilmiyorum.

  • 1905.com

    Gayet güzeldi.

  • ulric

    çok hoş bi film bu admin eline sağlık herkese tavsiye ederm:)

  • denger_

    super bır flim

  • nizamettin

    hayattta seyrettiğim en iyi film ya :LIU 11 yaşındayım ben

  • nazoyunus

    sevgilimle beraber izledim çok hoş film arkdaşlar :Dddd

  • yağmur

    mükemmel bir film.bayıldım.ama tv yayınında sinemadaki olayların çoğunu göstermediler

  • ömer

    film kral yemin ediyorum :D mütiş

  • Can İpek

    harika film 2. bölm ne zaman

  • stella

    çok güzel bişey insan izleye izleye doymuyo

  • UzaY

    Arkadaşlar ben 2. kez izliyorum mükemmel bir film part iki de mükemmel :) tavsiye ederim :)

  • murat

    bu film harika isterimki bu filimi televisyonlara sunsunlar ve bütün dünya bu filmi beğensin

  • Nisanur

    harika bir film çok güzell

  • Directioner

    "Biz Birbirimize aidiz..." -Bella Cullen

  • güzel

    yani ben bu kadar güzel bir film görmedim bu film övmekle bitmez

  • YÜSRA

    müthiş bişey yaa :)

  • zeynep

    5.parttayım ağlıyorum bella ölmek üzere :(

  • Volkan

    Şuan Şimdi Şu dk bir kez daha filmi izledim gerçekten etkileyici bir film yani nasıl desem bilemiyorum ki romantik olaylarla dolu. Ne olursa olsun evlendiğin sevdiğin kızı bırakmamalısın. Onun kararları seninkine göre zıt bile olsa yinede bırakmayıp sevmelisin. Hastalıkta sağlıkta iyilikte kötülük de fakirlikte yoksullukta. Her neyse bu filmi kaçıncı izleyişim bilmiyorum ama her izlediğimde etkilendiğimi söyleyebilirim herkesin izlemesini tavsiye ederim. Seri 2 izlemeyenler varsa ona da gitsinler ama önce anıları tazelemek amaçlı bunu izledik den sonra gitmenizi tavsiye ederim daha iyi aklınızda kalacağından eminim. Puanıma gelirsek oyunculuk zaten mükemmel kusur yok diye görüyorum tabi herkesin bakış açısı farklıdır. Senaryo güzeldi 2 bölüme ayarlamaları daha güzel olmuş. 7.5/10 hak ediyor diye düşünüyorum eksiklikler var bu bölüme kadar gelmişler ve halen daha eksiklerin olduğunu da unutmayalım. Birde izninizle bir replik paylaşmak istiyorum gerçekten çok beğendim:


    - Bazıları şanslı oluyor sanırım
    (Jacob) Şanslı mı? Onların hiç biri kendinde değil artık ve en kötü yanıda genleri ona mutlusun diyor.
    - Başka birine odaklan san Bella'yı unutabilirsin Jacob yani her türlü mutluluk sahip olamadığın biri için üzülmekten iyidir.


    İyi seyirler iyi eğlenceler sinema severler..

  • bella swan

    çok güzel harika bir filmmiş bayıldım rüyamda görüyorum artık yarın ilk uçakla amerikaya gitcem

  • plaka27

    süper flim bence herkese tawsiye edrimmm...

  • rumuzz

    Film çok güzel daha devamı gelmeli.

  • edward

    film süper değil ama güzel izleyin yinede

  • deniz

    çok güzel bir film soluksuz izledim..izlerken hiç sorun yaşamadım donma gibi..çok teşekkür ederim

  • gülşah

    harika

  • ece

    tek kelimeyle mükemmel bir film tüm serilerini izledim lütfen seri bitmesin yeniden yazılabilir çünkü yeni bir bebek ve geride kalan jakcob var ayrıca artık bella da bir vampir ve bir anne düşününce akla güzel şeyler gelebilir lütfen bitmesin nolur ayrıca EDWARD ve JAKCOP sizlere bayılıyorum sizi çok seviyorum.

  • ertugrul

    süperdi be

  • Buse

    Sonu çok süper'dii ♥ Çok seviyorum ♥ hepsinii ♥♥

  • Nurullah fidancan

    bu filmin serileri candır gerisi heycandır sizi bilmem ama güzel film

  • Nurullah fidancan

    bu filmin serileri candır filmin gerisi heycandır sizi bilmem ama güzel film izlemenizi tafsiye ederim

  • betül

    herkes çok sapık diyor ama ben daha sapıklarınıda gördüm yani buna sapık bile denmez

  • melek

    çok güzel mükemmel herkeze tavsiye ederim

  • alive

    Bellanın vampir oluşu çok güzeldi.Hayatını göstermesi ve ayrıca doğum sırasındaki sahnelerde çok güzeldi.Bazı sahneleri tekrar tekrar izliyorum.İnsan çok sevdiği filmi hiç sıkılmadan izliyor

  • prenses2719

    mükemmel ötesesi 100 kere izlesem BIKMAM

  • sym

    eşsiz mutlaka izlenmeli harika ötesi mükemmel

    Seri sıralaması bu şekildedir:D
    Alacakaranlık1
    Newmoon
    Eclipse
    şafak vakti 1
    şafak vakti 2


  • berna

    çok güzel bir film

  • serhat akın

    çok güzeldi herkeze tavsiye ederim bella wanpir oluşu çok beni korkuttu :o :D

  • zeynep

    off ya harika bunlar :) :D :o :P

  • Aysu Güven

    ben çok beğendim son derece mükemmel :)

  • 213

    cok guzel

  • rümeysa koyun

    diğer üç film çok daha güzeldi bu biraz mide bulandırıcı

  • süleyman alkan

    acaba bu film in devamı varmıdır.

  • berkay özbıyık

    Bence film acayip güzel.Bence daha sürer bella vampire dönüştü orda bitirdiler.Devamı gelmesi lazım.

  • deşet

    deşet bişe ama şu yata kırması ayıp oldu az
    ıcık
    kankalar

  • yağmur

    bayıldım süperdi

  • Ffg

    Arkadaşlar jacob un filmdeki hâli ile ilgili ne dşnüyorsunuz

  • hira

    arkadaşlar eğer vaktiniz var ise 2. bölümünü de izleyin daha keyifli oluyor film harika ya 5 kere izleyesim var doymadım gitti robert ın hastasıyımm

  • kristen stewart

    çok güzel bir film harika

  • Aynur

    FİLM GERCEKTEN HARİKA TÜM SERİSİNİ İZLEDİM,BİTMESİNİ İSTEMİYORUMMM...SÜRÜKLEYİCİ BİR FİLM Tesekkür ederiz :)

  • melike

    ya ilkdefa burada izledim hiçvir sitede açılmadı ellerinize sağlık.Edward seni seviyorum

  • afgg

    çok süper bir film...

  • FatherFuck's

    Harika bir film
    !

  • FatherFuck's

    Bence Biraz Sacmalamıslar ama güzeldi

  • şimal

    alacakaranlığın bütün serilerini okumalısınız

  • yohh

    böyle bir son olurmu yaa boşa geçirmişim zamanımı bence daha iyi bir son olsaydı bu ne yaa filmi yarıda bırakmışlar

  • simgee

    çok güzel

  • Ali Karadağlı

    filmi izledikten sonra hayran kaldım bu aşka aşkın büyüklügünü zevkle tad alarak izledim ama bu filmi izledkten sonra vampir olasım geldi bee ...

  • huso4129

    harika

  • KadirYertürk

    Bazı kişiler bu filmden birşey anlamış değil,teki jacop'un ne olacagını düşünüyor evlendi v.b Eğer bu filmi doğru düzgün izleseydiniz JACOP'UN bellanın kızına mühürlendigini farkederdiniz -.-

  • şeyma

    flim harika

  • gece filmcisi

    ben kitabını okudum dewamı var jacob renesmee ile mühürleniyor

  • halil mert

    guzel

  • halil mert

    guzel

  • aliosmankaya

    çok güzel film:

  • aslı demir

    bayıldım harika gözümü bile kırpmadım

  • ali tasdelen

    güzel film devamını bekliorum

  • çiğdem akın

    etkileyici bir filim

  • mithatcan saar

    sonu bella gözlerini açıyo vampir olmuş orda bitiyo dimii ama fragmanda daha devam ediyoo niye

  • elif cingöz

    bittim öldüm tükendim eridim yani anlatamam 2. partiyi sabırsızlıkla bekliyorum

  • mehmet akgül

    çok güzel

  • cansu özcan

    BEN ASLINDA BU FİLMİN ÇOK BÜYÜK HAYTANLARINDAN BİRİYİM.ÇOK SEVİYORUM BU FİLMİ VE BÜTÜN BÖLÜMLERİNİ İZLEDİM HEMDE BAŞRÖL OYUNCUSU ROBERT PATTİNSON'U ÇOK SEVİYORUM

  • özgül öztorun

    Süper Bi flim Saolun

  • arife

    çokkkkkkkkkkk güzelll bayıldım

  • ılgın uçak

    çok güzel bir film di

  • Kaan Alaybası

    Diğerlerine göre kötü sadece diğerlerine göre yani 1 2 bu işi biliyorlar tebrikler admin kardeş yorulmuşsun tşkler izlememize aracı olduğun için seninde emeğin war Bizim türkler anca hayır nevin nolamaz nevin seviyorum nevin len şu adamlara bakın iş öğrenin....

  • ahmet karaca

    çok mükemmel bir film bu film daha sürer bence daha 5. cisi 6.cısı çıkar çünkü jakop napacak öle bella vampiri dönüşmüş olabilir ama bu filmin bittiğini göstermez

  • mercan

    okunacak çok daha iyi kitaplar var bu filmin kitaplarını okumanıza gerek böile yok :D

  • Vampires

    biraz gözümüzü kapattık ama olsun ...

  • semih yılmaz

    ğüzel güzel

  • betül polat

    gzlmiş

  • hasan mahir

    çok iyi

  • avşin roza

    bu film de diğerleri gibi ortalama ama ilk filmi düşününce ilerleme var tabi.edward medwırd değil de yok efendim rio yok bilmem adada tatil insanın içi gidiyor. dengemiz bozuldu biz de istiyoruz fantastic kurgu hayat

  • murat

    Avatar\'la aynı sonu yapmışlar :D

  • gül naz

    allahım çok güzelll.ben daha sinemaya gidemedim sonu doğru değil mi?bazı yerlerde ağladım.bellanın vampir olduğunda bitiyor değil mi?

  • Volkan

    Daha Cd\'si Bile Çıkmadan Buralarda Izlemek Süper BirŞey Aadin TeŞŞekkür ederim Ellerine Sağlık Ne kadarda Sinema Çekimi Olsada TeŞŞekürler

  • Oquzhan TÜRE

    Görüntü ve Altyazı şimdi gayet iyi 720p yi bekliyorum.... Süper site ;)

    İYİ KORSAN İŞİ HAAA ;)

  • ayşe

    bu filme güzel diyen film izlemeyi bilmiyor demektir

  • BellanınVampirHalineHastaOldum

    Serinin en can alıcı bölümü.Dün sinemada izledim
    bugün bir kez daha izledim.Bir sonraki bölümü
    nasıl bekleyeceğim bilemiyorum.Bella çok hoş
    olmuştu düğünde ve vampire dönüştüğünde.Ne olmuş ona öyle ya çok korkunç gürünüyordu Bella doğum sahnesinde.Kris ve Rob\'un bu filmdeki oyunculuklarına hastayım Taylor\'ı söylemeye gerek yok zaten.

  • büşra olgun

    müthişti bayıldım süperdi hele sonu

  • emir

    Mükemmmel Bölüm olmuştur eminim fakat izlemedim Adminim çok erken biliyorum ama Sizden ricam özenle bu filmin 720p hd türkçe dublajını istiyorum sizi bekliyorum ozamana kadar izlemicem :)

  • irem yıldırım

    çıktığından beri bu filmi tam 19 kere izledim ikici partının 2012 16 kasım da çıkması beni deli ediyor böle bişi olamaz ben ozamana kadar nasıl bekleyeceğim off ya tarihi ileri alsalar olmuyormu ağlamak istiyorum off

  • ikiz

    filim harikaydıama 2. bölümünü çok merak ediyorumfilmi yapana bravo diyorum

  • birgül

    beğendim sinema çekimi olduğu için beğenmeler haklı olabilir ama adı üzerinde sinema çekimi.bir zaman sonra daha iyileri çıkacak o zaman izleyin.çeviri hataları da normaldir arkadaşlar.adamlar merak edenler izlesin diye koydular böylece görmüş olduk 1sene aradan sonra.iyi görüntüleri ve tam çeviri çıktığında yine izlerim.benim için farketmez***beleşe film izliyoruz ne de olsa***1sene sonra 2. kısım yani son kısım çıkacak isterseniz bekleyin 13-14 ay hepsini dvd kalitesinde izleyin.öyle iğrençti salakçaydı diye yorum yapanlar!**siz kitabını da okumamışsınızdır bence.

  • ege karadaş

    bence filmin bu kısmı çok iğrençti

  • emire çakır

    emeğinize sağlık

  • ceyda

    BİZİM ESRA EROL UN USA VERSİYONU BU FİLM izleyenleri iyi dinleyin salonda

  • hanım melek

    çok güzel olmuş sinemada da izledim ama gene de doyum olmuyor diğer paylaşılanlardan güzel olmuş :)

  • burak demir

    Valla filme bi bakıyım dedim ekran ve çeviri berbat diye girip izlemedim bile ne zaman 720 p ekran görüntüsü ve türkçe dublaj gelir o zaman izlerim adminim ne zaman gelebilir 1 hafta 2 haftaya gelir mi ? film türkiyede vizyona girdi cünkü alacakaranlık serisinin takip ederim bunuda edicem teşekkürler...

  • Omer

    Süper Bir Film Ama En Kısa Sürede Görüntüsünü Ve Türkçe Dublaj Olarak Düzeltirseniz Daha Güzel Olacak..

  • Fatih

    Çelik yumruklar filmi çıkalı 1 ay oldu ama hala sitenizde göremedik neden ?

  • Oquzhan TÜRE

    ceviri tam olmamış... hele final sahnesinde jacob un mühürlenmesi üzerine kurtlar geri çekiliyor. orada saçmalanmış. jacob bizden biri kural yok bilmem ne. saçma olmuş. orjinalinde jacob mühürlendi artık bebege zarar veremezler. cünkü kurtlarda mühürlenme olayında her kim olursa olsun öldüremezler zarar veremezler. bu nedenle geri çekliyorlar. en katım kuralları çünkü.

  • Atakan selbasan

    Böyle güzel videolar koyduğunuz için teşekkürler ayrıca filmde süper

  • büşra dilbaz

    miğdem bulandı çk ktü sALAKÇA